צפו האיום של רזי ברקאי: אם זה יתממש - אפרוש מגלי צה"ל

העיתונאי הוותיק הודיע כי אם ינוסח קוד אתי שימנע ממנו להביע את דעותיו בשידור, הוא יפרוש בעוד כחודש: "אם אאלץ לחתום על הקוד האתי החדש של גלי צה"ל - אעזוב את התחנה" | על דני זקן אמר: "מפקד התחנה הנוכחי הוא שלוחו של ברדוגו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/05/23 19:30 יא בסיון התשפג

האיום של רזי ברקאי: אם זה יתממש - אפרוש מגלי צה"ל
רזי ברקאי | , צילום: Tomer Neuberg/Flash90

בינואר אשתקד, 27 שנים לאחר הפעם הראשונה, הודיע העיתונאי הוותיק רזי ברקאי, לממלאת מקום מפקדת גלי צה"ל, גלית אלטשטיין, על רצונו לפרוש מהנחיית התוכנית "מה בוער". באוגוסט הוא חזר לתחנה הצבאית ומאז הוא מגיש בה תוכנית שבועית. היום (ד') ברקאי התבטא בחריפות נגד ממלא המקום החדש, העיתונאי דני זקן.

"מפקד התחנה הנוכחי הוא שלוחו של ברדוגו"

במהלך ראיון בחדשות 13, תקף ברקאי את התחנה והאשים את זקן כי הוא שלוחו של הפרשן יעקב ברדוגו. ברקאי אף איים לעזוב את התחנה בעוד כחודש אם יידרש לחתום על "קוד אתי" שימנע ממנו להביע דעותיו בשידור. "אם אכן, וכנראה שזה נכון, שהולך להיות מנוסח בימים הקרובים מסמך שכותרתו את 'הקוד האתי החדש של גלי צה"ל' שיאסור עליי ועל חברים וחברות שלי להביע את דעותיהם תוך כדי השידור, אני לא אתחייב למסמך הזה וזה אומר שבעוד ארבעה שבועות אני עוזב את גלי צה"ל". בהמשך אמר: "מפקד התחנה הנוכחי הוא שלוחו של ברדוגו. בזה אני אסתפק".

על השאלה האם מבקשים מהם להפסיק להביע את דעותיהם, השיב: "לא. זה אומר שכרגע מנוסח המסמך שיוגש לעיוננו בעוד כשבוע-שבועיים. נשאלת השאלה מי ייאלץ להתחייב. כיוון שיש כוונה להחזיר את ברדוגו לתחנה הוא יאופיין כתוכנית של דעה אישית ולא כתוכנית אקטואליה. אז ברקאי שהוא אקטואליסט - ייאסר עליו להביע את דעותיו".