הכתב החרדי שיתף: "חלמנו שיהיה סנדק של הבן שלנו"

הכתב הפוליטי של תאגיד השידור "כאן" שיתף את עוקביו ברשת החברתית על הרגע המרגש שלו עם הרב אדלשטיין, הברית של בנו איתי, כאשר גדול הדור היה הסנדק באירוע

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/05/23 14:22 י בסיון התשפג

הכתב החרדי שיתף: "חלמנו שיהיה סנדק של הבן שלנו"
מיכאל שמש, צילום: חדשות הערב, כאן 11

הציבור החרדי כולו התאבל היום (ג') על מותו של גדול הדור הליטאי הרב גרשון אדלשטיין, שנפטר הבוקר. אישי ציבור, רבנים ופוליטיקאים רבים נפרדו מהרב ושלחו דברי ניחומים. מי שעוד הספיד את מנהיג הציבור החרדי, הוא מיכאל שמש, הכתב הפוליטי של כאן 11. שמש, שהיה הכתב החרדי הראשון בגלי צה"ל, סיפר על הרגע המרגש שלו עם הרב, שהיה הסנדק בברית של בנו איתי.

"הזכות של חיי", פתח הכתב ושיתף כי לפני ארבעה חודשים הרב אדלשטיין שימש סנדק לבנו. "זה היה רגע מרגש ותחושה של זכות עצומה שלא תחזור. 100 שנים של תורה, מצוות, קידוש השם ונועם הליכות שאין שני לו, שמש הוסיף וסיפר, "ברב אדלשטיין היה משהו מיוחד, הוא הבין את הדור, את הפרט, את הקשיים וההתמודדויות המורכבות ביותר. הוא ידע לגעת בנפשם של ילדים ומבוגרים. אהבתי את הרב כל השנים, חלמנו שנזכה שיהיה סנדק של הבן שלנו. זכינו לחיות בדור שלו זכינו להכיר אדם גדול כזה אני ומשפחתי באופן אישי זכינו. ת.נ.צ.ב.ה".

הרב אדלשטיין

הרב אדלשטיין צילום: Aharon Krohn/Flash90

כזכור לפני ארבעה חודשים העלה מיכאל שמש ציוץ בחשבון הטוויטר שלו, בו בישר לעוקבים הרבים כי בשעה טובה נולד לו בן, "אוֹדֶה ה׳ מְאֹד בְּפִי", כתב שמש הנרגש, "אנו חובקים בן מתוק. אח לאיתמר. תודה לבורא על הניסים והנפלאות".