ההופעה של אביתר בנאי שגרמה לאמא של חנוך דאום לבכות

הקומיקאי ואשתו אפרת חגגו חתונת כסף, בה הופיע הזמר אביתר בנאי, שבמקום לחזור הביתה נשאר לשוחח עם אמו של דאום: "אביתר, אתה אומן מיוחד אדם צדיק וישראל התברכה בך ובשיריך עם אנשים כמוך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/05/23 13:33 י בסיון התשפג

ההופעה של אביתר בנאי שגרמה לאמא של חנוך דאום לבכות
חנוך דאום, צילום: Moshe Shai/Flash90

הקומיקאי והפובליציסט חנוך דאום חגג אתמול אירוע מרגש - חתונת הכסף שלו ושל אשתו אפרת. ללא ספק, השיא של הערב היה הופעתו של הזמר אביתר בנאי, שהגיע כדי לשמח את הזוג שמחובר במיוחד לשיריו. "הם פסקול חיינו ולכן הצלחנו לאחר מאמץ לשכנע אותו להופיע בחתונת הכסף שערכנו", סיפר דאום.

"בסוף ההופעה במקום לחתוך הביתה נשאר קצת ושוחח איתה"

לאחר האירוע, לקומיקאי היה חשוב לחלוק עם עוקביו ברשתות החברתיות את החוויות מהחגיגה המרגשת, ומההופעה של אביתר בנאי במיוחד: "זו הייתה הגשמת חלום עבורנו. ההופעה הייתה מרגשת ומיוחדת. וכשאביתר שר את 'אבא', שיר שאפשרת ואני שהתייתמנו מאב בגיל צעיר מאוד הרגשנו תמיד שהוא נכתב על אבא שלנו".

"אמא שלי שישבה לידי - דמעה", סיפר דאום. "אביתר שם לב לזה מהבמה ובסוף ההופעה במקום לחתוך הביתה נשאר קצת ושוחח איתה. היא התרגשה מאוד". הקומיקאי שהתרגש מאוד מהמחווה, פנה אל הזמר באופן אישי וכתב: "אביתר אתה אומן מיוחד אדם צדיק וישראל התברכה בך ובשיריך עם אנשים כמוך, יש לנו כאומה סיכוי להינצל".

אביתר בנאי, חזר לירושלים

אביתר בנאי, צילום: Noam Revkin Fenton\ Flash90