מאיה ורטהיימר סיכמה: גירושים ממבט ראשון, אהבה ממבט שני

בקרוב אסיה, בתה של השחקנית, תסיים את שנת הלימודים בגן והמשפחה תחזור לארץ מניו יורק. בפוסט שהעלתה לאינסטגרם מסכמת השחקנית את התקופה ומנסה לפצח את יחסיה המורכבים עם העיר: "ברגע שהתחיל הסוף הרמתי את הראש וקלטתי שהעיר הזו בעצם ממש מדהימה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/05/23 08:12 י בסיון התשפג

מאיה ורטהיימר סיכמה: גירושים ממבט ראשון, אהבה ממבט שני
מאיה ורטהיימר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בשנים האחרונות השחקנית מאיה ורטהיימר, בעלה אסף זמיר ובתם הקטנה אסיה התגוררו בניו-יורק, במסגרת תפקידו של זמיר כקונסול ישראל בעיר. בעקבות הסערה סביב הרפורמה המשפטית, זמיר הודיע לפני מספר חודשים על התפטרותו מהתפקיד - וכעת, לאחר שנשארו חודשיים נוספים בניו יורק כדי לאפשר לאסיה לסיים את שנת הלימודים בגן, ורטהיימר משתפת פוסט סיכום על יחסיה עם העיר שהייתה ביתה. 

השחקנית פתחה ותיארה את הקשיים והחסרונות של העיר:  "לא הבנתי את ניו יורק. החורף פה היה כזה קשוח, אין שמש, אין חברים, אין משפחה", כתבה. "אני קולטת שזו עיר ידידותית לאדם שרוצה לסיים את החיים. 5 גשרים, 2 נהרות, פיצה בדולר 1, המון פינות עם ריח של שתן (לא של כלבים). העיר הזו לקשוחים בלבד נשמות. ואנחנו מתחילים את החודש האחרון פה כי בקרוב אסיה תסיים את הגן ונוכל לחזור ארצה". 

אסף זמיר ומאיה ורטהיימר

אסף זמיר ומאיה ורטהיימר צילום: Miriam Alster/Flash90

"אני נמרצת ושמחה כמו מדריכת טיולים בעין בוקק"

"הספירה לאחור החלה. והנה היום האחרון -זה כמו קסם. ברגע שהתחיל הסוף הרמתי את הראש וקלטתי שהעיר הזו בעצם ממש מדהימה" סיפרה ורטהיימר, וכתבה כי אולי לא העריכה אותה מספיק: "מוצאת את עצמי מוקפת אהובים וחברים ומשפחה (חמסה) הכל מלא שמש ואני נמרצת ושמחה כמו מדריכת טיולים בעין בוקק", תיארה, והוסיפה:  "מתחילה להרגיש בנח, הכל כל כך יפה, הולכת ברחוב ומרגישה כאילו אני מתאהבת בעיר הזו. היא כבר לא ממש זרה". את רגשותיה המעורבים לגבי ניו יורק סיכמה במילים:  "גירושים ממבט ראשון, אהבה ממבט שני ניו יורק- את קסם".