האזינו אחד לאחד: שדרנית הרדיו בחיקוי קורע של מירי מסיקה

רגע לפני שאירחה אותה בתכנית הרדיו שלה בגלגלצ, הדר מרקס שלחה למירי מסיקה הקלטה בוואטסאפ בה היא מחקה אותה בצורה מדויקת וקורעת מצחוק: "שאורי יעשה את הסנדוויצ'ים, שבבוקר לא יהיה בלאגן, בסדר?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/05/23 17:49 ט בסיון התשפג

אחד לאחד: שדרנית הרדיו בחיקוי קורע של מירי מסיקה
מירי מסיקה, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

הדר מרקס, שדרנית רדיו וקריינית פרסומות ישראלית, משדרת את התכנית "מדינה בדרך" בגלגלצ בימים ראשון עד רביעי, בשעות 7:00-10:00 בבוקר. במסגרת תכנית הרדיו מרקס מארחת אמנים רבים, שמגיעים לשיר ולהשתעשע יחד איתה ולהנעים את זמן הנוסעים בדרכים. הבוקר (ב') השדרנית אירחה את הזמרת מירי מסיקה, אלא ששעת הבוקר המוקדמת של התכנית הדאיגה מעט את מרקס.

הדר מרקס מחקה את מירי מסיקה:

כדי לוודא שהכל ילך כשורה, מרקס החליטה לשלוח לזמרת הקלטה ברורה מאוד בוואטסאפ. אלא ששדרנית הרדיו בעלת ההומור לא יכולה הייתה לשלוח הקלטה רגילה, והחליטה לחקות את מירי. "רציתי רק להגיד לך שאני ממש מבקשת שתצאו מחר מוקדם", ביקשה המגישה, כשהיא מדמה את קולה של הזמרת בצורה מדויקת, "שאורי יעשה את הסנדוויצ'ים, שבבוקר לא יהיה בלאגן, זה מתחיל נורא מוקדם, מירי, בבקשה, בסדר?".

בצילום המסך המוסרט ששיתפה המגישה בחשבון האינסטגרם שלה מסיקה השיבה בהקלטה משלה, שנשמעת כמעט אותו הדבר. "הדר, אני הכנתי סנדוויצ'ים, אני הכנתי את כל הדברים לפני יומיים", הזמרת הרגיעה את השדרנית הלחוצה, "אני כל כך מתרגשת להגיע אלייך, אני ערה מהלילה למחר".