רויטל ויטלזון יעקבס בעננים: "אני כמו נערה בת 16 מאוהבת"

הקומיקאית והיוצרת שיתפה בתחושות מההופעה מתוך פרוייקט השירה בציבור שלה "מסיבת כיתה", בו היא משתפת פעולה עם היוצר לירון לב: "זה לא בדיוק מסיבה ובטח לא סטנד אפ. זה טיפול"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/05/23 19:21 ח בסיון התשפג

רויטל ויטלזון יעקבס בעננים: "אני כמו נערה בת 16 מאוהבת"
רביטל ויטלזון יעקבס, יצאה להפגין בספונטניות, צילום: אושר עדן פשינסקי

"מסיבות כיתה": רביטל ויטלזון יעקבס יזמה בתקופה האחרונה פרוייקט חדש בשם "מסיבות כיתה" בו יחד עם היוצר לירון לב, הם מארגנים ערבי שירה בציבור מיוחדים. בפוסט מרגש שיתפה את עוקביה מחוויות מההפועה הראשונה, בתחושות לאורך הדרך ובדרך בה הפך קרם הפרוייקט עור וגידים: " זה לא הגשמת חלום. לא היה לי חלום כזה"

"מה זה היה? אני לא נרגעת. אני כמו נערה בת 16 מאוהבת. כל הגוף שלי אנרגיות" פתחה רביטל את הפוסט, "אני שבועיים לא ישנה בלילות, לא שונ"צת, אני לא מפסיקה לבכות מהתרגשות, אני בהצפה.  ולא, חשוב להבין, זה לא הגשמת חלום, לא היה לי חלום כזה, זה בכלל לא נכנס בתיקייה של: רוצה אומרת עושה. כי מי ידע שזה מה שאני רוצה".

רביטל ויטלזון יעקבס

רביטל ויטלזון יעקבס, מתרגשת. צילום: אושר עדן פשינסקי

"זה טיפול, נשבעת לכם שזה טיפול בנוסטלגיה"

בהמשך היא משתפת על שיתוף הפעולה עם לירון לב לאחר ערב שירה בציבור לקהל מבוגר: "תייגתי אותו, הוא החזיר לי לב. כאן היה יכול להסתיים הסיפור. אבל למחרת הוא שלח לי הודעה, שיש לו חלום, לחפש את האנשים בגילנו שאוהבים את השירים מפעם ושאולי נשתף פעולה" היא כותבת. "זה פגש אותי בתקופה, שהכל היה תקוע לי ביצירתיות ובקריירה ועשיתי לעצמי כלל אצבע, להסכים. כן על הכל. ה-כ-ל-. אז עניתי לו בוא ניפגש"

ויטלזון יעקבס משתפת בתחושות לאחר ההופעה: "זה לא בדיוק ערב שירה, ולא בדיוק מסיבה ובטח לא סטנד אפ. זה טיפול, נשבעת לכם שזה טיפול בנוסטלגיה. א/נשים יוצאים משם עם חיוך, עם לב פתוח. ההודעות שאני מקבלת. אני לא נרגעת". ויטלזון יעקבס מסיימת: "אני לא יודעת איך אצליח לחכות עד למסיבות של אוגוסט" היא כותבת, "לא יודעת מתי אפרוק את כל האדרנלין הזה, זכיתי לאהוב, איזה כיף, איזה טוב ה".