עם ההורים החרדים של בעלה: התמונה המרגשת של קורין גדעון

אשת התקשורת שמרבה לשתף בקשר שלה עם קרובי משפחתה החרדיים, פרסמה בחשבון האנסטגרם שלה ערב חג השבועות תמונה מיוחדת לצד הוריו החרדים של בעלה: "נתראה בעוד יומיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/05/23 23:14 ז בסיון התשפג

עם ההורים החרדים של בעלה: התמונה המרגשת של קורין גדעון
קורין גדעון, צילום: קשת 12

אשת התקשורת קורין גדעון מתחזקת חשבון אינסטגרם עם מעל ל- 300 אלף עוקבים, ולעיתים קרובות מנצלת את הבמה הרחבה שלה כדי להביע את דעתה בשלל נושאים אקטואליים. בין השאר, בתקופה האחרונה כשהציבור החרדי מותקף בשל מגוון סיבות פוליטיות וחברתיות, גדעון מרבה לשתף על משפחתו החרדית של בעלה חילי ועל הקשר המיוחד ביניהם על אף הפערים הדתיים.

בתוך כך, ערב החג פרסמה גדעון תמונה מרגשת בחשבון האינסטגרם שלה, בה נראים היא, בעלה וילדיה, לצד הוריו החרדיים של בעלה, כשהיא לבושה מכף רגל ועד ראש בלבן - כמיטב המסורת בחג השבועות. "חג שמח ושבת שלום, נתראה בעוד יומיים" כתבה רגע לפני כניסת החג.

"במקרה הטוב קוראים לזה דעות קדומות, במקרה הרע - גזענות"

אמנם הפעם גדעון הסתפקה בתמונה, אבל לפני מספר ימים שיתפה קצת יותר על המשפחה בה גדל בעלה, על רקע המתקפות נגד הציבור החרדי: "שני גיסים שלי הם במערכות הביטחון עם סיווג בטחוני כל כך גבוה שאין לי מושג מה הם עושים והם חרדים", שיתפה. "והמשפחה שלנו בתכלס ולפי הנתונים - היא הרוב במגזר הזה. אני מודה שגם לי היה נוח לחשוב כל מיני דברים בעבר, במקרה הטוב קוראים לזה דעות קדומות, במקרה הרע - גזענות".