רותם סלע רומנטית: "יש אהבה גדולה"

השחקנית והפרזנטורית המצליחה שיתפה פוסט מרגש לרגל יום נישואיה, לצד תמונות שלה ושל בעלה - אז והיום: "אלו החיים חבר'ה, יש בהם הכל מהכל, העיקר שיש אהבה גדולה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/05/23 22:12 ז בסיון התשפג

רותם סלע רומנטית: "יש אהבה גדולה"
רותם סלע, צילום: Revkin Fenton/Flash90

השחקנית והפרזנטורית רותם סלע מוכרת כנראה ברוב הבתים בישראל - היא מרבה לשתף את העוקבים הרבים שלה ברשתות החברתיות בקריירה שלה, בנסיעות ובטיולים, שלא לדבר על זמן המסך שהיא תופסת בטלוויזיה כשחקנית ומנחה. יחד עם זאת, את הזוגיות והמשפחה שלה משתדלת השחקנית לשמור לעצמה ולרוב אינה חושפת הרבה מחייה הפרטיים. אולם דווקא הערב (שבת) פרסמה סלע פוסט מרגש בחשבון האנסטגרם שלה לרגל יום נישואיה, ושיתפה כמה תמונות מיוחדות ומחממות לב. 

"יום נישואין שמח אהוב שלי", פתחה וכתבה בפוסט ששיתפה. "בתמונה הראשונה אלו אנחנו לפני 15 שנים כשרק התחלנו לצאת ואתה נתת לי את הרושם שאתה יודע לבשל (אממממ....)", כך כתבה לצד תמונה משותפת שלה ושל בן זוגה ואבי ילדיה אריאל רוטר.

בהמשך שיתפה תמונה נוספת - צילום מסך מהתכתבותם בוואטסאפ, שם כתב לה בעלה: "את לא מבינה ברומנטיקה. זה שאני לוקח את הכלב ושומר על שלושה ילדים זו הרומנטיקה האמיתית". סלע כתבה על כך: "בתמונה האחרונה ניתן לראות התכתבות שלנו מאתמול בלילה עוד לילה שבו התלוננת על ארצ'י ועל הדרך הסברת לי מהי רומנטיקה. אלו החיים חבר'ה, יש בהם הכל מהכל, העיקר שיש אהבה גדולה", סיכמה.