מיכל הקטנה חוגגת עם הילד: "אתה מרגש אותי"

כוכבת הילדים, שיתפה בתמונות של בנה לכבוד יום הולדתו ובירכה: "למרות שאני משוחדת, אני מאפשרת לעצמי לדבר כך עליך כי חשוב לי שתבחין בכל מעלותייך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/05/23 20:20 ג בסיון התשפג

מיכל הקטנה חוגגת עם הילד: "אתה מרגש אותי"
מיכל ויצמן, חוגגת לילד, צילום: CC BY-SA 4.0 Alonsimhi

אהבה של אמא: כוכבת הילדים, מיכל הקטנה, אוהבת ילדים אבל כמו כל אמא היא הכי אוהבת את ילדיה שלה. היום (ג') היא ניצלה את יום ההולדת של בנה ליאו, על מנת לברך אותו בברכה מיוחדת. האם הגאה פרסמה שלל תמונות של בנה והוסיפה את הברכה: "אט אט צומח לגבר מהמם".

"ליאו שלי, לב זהב שלי", פתחה מיכל, "איש סוד שלי, הנשמה הכי גדולה. למרות שאני משוחדת, אני מאפשרת לעצמי לדבר כך עליך כי חשוב לי שתבחין בכל מעלותייך ותדע עד כמה אתה מרגש אותי, ועד כמה אני גאה בך" כותבת.
 

בהמשך היא ממשיכה באיחולים: "אור שלי, ילד טוב שלי, אט אט צומח לגבר מהמם. תמיד שם כדי לעזור, תמיד רואה הכל ומעבר, עם פנים תמיד לשלום ואופטימיות נצחית שלא תלויה בדבר". מיכל מוסיפה עוד כמה ממעלותיו של בנה: "תמיד נוכח, מכיל, מעניק ומכבד, תמיד קשוב, מחבק ואוהב. תודה על כל הפעמים שהיית שם עבורי ועבור אחרים, תודה על כל הפעמים שידעת להפיג את המתח באיזו בדיחה וצחקוקים".

"יום הולדת שמח, ליאו שלי"

מיכל מסיימת וכותבת לבנה: "ילד שלי מי יתן ותמשיך בדרכך, בדיוק כמו שאתה, תעשה כל מה שבא לך, וכל מה שמרגיש לך נכון. מי יתן ותמיד תמשיך לסמוך על עצמך ועל הלב שלך, תזכור עד כמה אתה מוקף ואהוב עליי ועל כולם. אני שלך, איתך, לאן שלא תבחר ללכת. יום הולדת שמח ליאו שלי".