נתן גושן רומנטי: "אני מרגיש את זה כל יום"

שנתיים אחרי שנישאו זה לזו, הזמר חגג יום הולדת לאשתו ואם בתו בפוסט מרגש בחשבון האינסטגרם שלו, "תודה להשם, היום הוא החליט שהעולם לא יכול להתקיים בלעדייך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/05/23 17:33 ג בסיון התשפג

נתן גושן רומנטי: "אני מרגיש את זה כל יום"
נתן גושן רומנטי, צילום: Moshe Shai/FLASH90

יותר משנתיים חלפו מאז הזמר נתן גושן נישא לבחירת ליבון לירון אלביליה. מאז השניים הספיקו להפוך להורים לבת ראשונה ולנהל חיי משפחה רגועים. היום (ג') אשתו של הזמר חגגה את יום הולדתה, ובן הזוג האוהב שיתף בחשבון האינסטגרם שלו ברכה רומנטית ואוהבת, לצד תמונת הרעייה.

נתן גושן חגג יום הולדת לאשתו: "תודה להשם"

"תודה להשם", פתח הזמר את הפוסט, "היום הוא החליט שהעולם לא יכול להתקיים בלעדייך, אני מרגיש את זה כל יום", הוא הודה. "לא ברור למה אני זה שזוכה לשבת שורה ראשונה מול המסע מעורר ההשראה הזה שלך, אבל אני הולך להיות נוכח בכל רגע", התרגש, ולא שכח כמובן לאחל את הברכה המתבקשת, "מזל טוב אישתי"

"שאלתי את עצמי אם אני אוהב את השם נתן, ואמרתי שלא"

לא מזמן הזמר התארח בתכנית "קארפול קריוקי עם אודי כגן", ושיתף לגבי שמו, "אמא שלי דיברה עם הרב, ואז הרב אמר 'לא טוב מתן'". אימו צלצלה אליו ואמרה שהרב הציע את השם 'נתן', והוא נאלץ להתלבט בשאלה. "שאלתי את עצמי אם אני אוהב את השם נתן, ואמרתי שלא", הוא שיתף את הקומיקאי במחשבות שהיו לו, "ואז שאלתי את עצמי אם אני אוהב את השם מתן, ואמרתי גם לא, אז מה זה משנה לי?".