הפרויקט החדש של אדיר מילר: "החשוב והמרגש ביותר שעשיתי"

הקומיקאי המצליח כתב סרט המבוסס על סיפורים משפחתיים של אימו ניצולת השואה ושל קרובה משפחה אחרים. הכוכבות שלוהקו לסרט הן תיקי דיין וג'וי ריגר, שישחקו את בתו ואת אימו של מילר

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/05/23 13:55 ג בסיון התשפג

הפרויקט החדש של אדיר מילר: "החשוב והמרגש ביותר שעשיתי"
אדיר מילר, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

לא מזמן הקומיקאי האהוב אדיר מילר, שכבר כתב בעבר סדרות קומיות מצליחות כמו "רמזור" ו"צומת מילר" המבוססת על חייו, הודיע על פרוייקט חדש בחייו. מילר הכריז שהחל לכתוב סרט, וכמו הפרויקטים הקודמים בקריירה של מילר, גם כאן מדובר בסרט קומי.

מבוסס על סיפור משפחתי: הסרט של אדיר מילר

הסרט החדש נקרא "הטבעת" והצילומים אליו עשויים להתחיל בסוף החודש הנוכחי. מדובר בסרט הראשון שאותו כתב הקומיקאי, ועתידים לביים אותו האחים יואב ודורון פז. הסרט מבוסס על סיפורים אמיתיים של משפחת מילר, ביניהם סיפורה של אמו ניצולת השואה. הכוכבות שלוהגו לסרט הן תיקי דיין וג'וי ריגר, וכמו בפרוייקטים הקודמים של מילר גם כאן הוא יככב בתפקיד הראשי.

הסרט עוסק באב היוצא עם בתו למסע ברחבי הונגריה על מנת להשיב טבעת שמסרה הסבתא כדי להגן על חייה בזמן המלחמה, בתקווה להציל שוב את חייה של אמו ואולי גם את הקשר בינו לבתו. הסרט, בהפקת יונייטד קינג ו"ארצה הפקות" ובתמיכת קרן רבינוביץ' וקשת, יצטלם בישראל ובהונגריה, והוא ישחזר את אירופה של שנות הארבעים. מילר הודה, "אני נרגש בימים אלה כמו שלא הייתי מעולם. זהו ללא ספק הפרויקט החשוב והמרגש ביותר שעשיתי עד כה".