אחרי שהציע לתרום לה בגדים - נועה קירל מגיבה: "זה שלו"

אחרי שחבר הכנסת הציע "לתרום לה קצת בגדים", הזמרת המצליחה מגיבה לראשונה: "לכל אחד יש את הזכות להביע את הדעה שלו - וזאת הדעה שלו ואני מכבדת אותה. שכל אחד יחשוב מה שהוא רוצה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/05/23 11:22 ג בסיון התשפג

אחרי שהציע לתרום לה בגדים - נועה קירל מגיבה: "זה שלו"
צילום: ערן לוי

הזמרת המצליחה נועה קירל, שזכתה בשבוע שעב במקום השלישי באירווזיון, הגיבה היום (ג') לראשונה לסערה שעורר ח"כ גפני כשהתייחס  ללבושה של הזמרת - והציע לתרום לה בגדים. בריאיון לחדשות הבוקר בערוץ 12, הבהירה קירל כי היא מכבדת גם את דעתו: "זה שלו וזה בסדר גמור".

רסקין ניסה לברר האם קירל התאכזבה מהדברים שנאמרו, אולם היא ענתה כי היא מכבדת גם דעות מנוגדות לשלה: "אני באמת חושבת שלכל אחד יש את הזכות להביע את הדעה שלו, וזאת הדעה שלו ואני מכבדת אותה. שכל אחד יחשוב מה שהוא רוצה" אמרה קירל. והוסיפה, "זה שלו וזה בסדר גמור". המראיין ניסה בכל זאת לברר האם האמירה לא פגעה בה, וקירל הבהירה: "רוב הדעות באמת, ברוך השם, של גאווה ואהבה. ויש גם את זה - זכותו להביע את דעתו". 

גפני במליאה: "הייתי תורם לה קצת בגדים שיהיה לה"

כזכור עם תחילת דיוני התקציב בכנסת, התייחס אתמול גפני לקירל ואמר, "הייתי תורם לה קצת בגדים שיהיה לה", ברמיזה על לבושה של הזמרת כשהופיעה באירוויזיון. דבריו גררו ביקורת ברשתות, ויו"ר נעמת, חגית פאר, הגיבה לדבריו של גפני: "בזמן שנועה קירל מייצגת בעולם את פניה היפות של ישראל- ח"כ גפני דואג להזכיר לעולם את החושך שלא נאפשר כאן. נועה- את מדהימה , חזקה ומעצימה, כנראה שתסתדרי גם בלי גפני". 

גפני, אמירה חריגה על הזמרת

גפני, אמירה חריגה על הזמרת צילום: שריה דיאמנט