אחרי שהותקפה בטוויטר: איילת שקד יוצאת להגנת הדוברת לשעבר

בעקבות המתקפה של עו"ד ברק כהן נגד הדוברת לשעבר של איילת שקד, תומר הסהס, השרה לשעבר יצאה להגנתה: "הדוברת הכי טובה בעולם ששרים רבים ביקשו שתעבוד אצלם השנה והיא סירבה לכולם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/05/23 07:57 כו באייר התשפג

אחרי שהותקפה בטוויטר: איילת שקד יוצאת להגנת הדוברת לשעבר
איילת שקד. , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עורך הדין ברק כהן, תקף אתמול (ג') בעמוד הטוויטר שלו את הדוברת לשעבר של השרה לשעבר, איילת שקד, תומר הסהס בעמוד בטוויטר שלו. "תכירו, תומר הסהס הדוברת של אפי הזנאי", פתח כהן את דבריו, "הייתה הדוברת של איילת שקד. אשמח לקבל כל חומר שיש אודותיה. אכן, כל מי שבסביבת העבודה של אפי הזנאי, ראוי למאבק ישיר". בעקבות המתקפה של כהן, איילת שקד יצא להגנתה.

"תכירו את תומר הסהס, הדוברת הכי טובה בעולם ששרים רבים ביקשו שתעבוד אצלם השנה והיא סירבה לכולם. היא החליטה לצאת לדרך עצמאית ולפתוח משרד לאסטרטגיה ותקשורת. אז המון בהצלחה תומר! את מספר 1", כתבה שקד בעמוד הטוויטר שלה.

איילת שקד יחד עם הדוברת לשעבר, תומר הסהס

איילת שקד יחד עם הדוברת לשעבר, תומר הסהס צילום: Photo by Flash90

איילת שקד עוקצת את סמוטריץ': "יצא פיתה"

הסיום הצורם של מערכת הבחירות האחרונה הוביל את שרת הפנים לשעבר איילת שקד לפסק זמן פוליטי כפוי. עם זאת, היא מרבה להתבטא בנושאים שעולים על סדר היום הפוליטי. לפני כחודש,  שקד, עקצה את שר האוצר ויו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', לאחר שבשנה שעברה תקף אותה בגלל סגירת ההר בזמן שכיהנה כשרה בממשלה הקודמת. "בהמשך לציוץ מלפני שנה, בו בצלאל האשים אותי בהודאה בשקר הערבי (הציוץ שלו בהמשך) האם בזה שעכשיו הר הבית סגור לעליית יהודים, בצלאל מודה בשקר הערבי או יצא פיתה?'', כתבה שקד בעמוד הטוויטר שלה.