כוכבת הילדים נפרדת: "כאן הכרתי את בעלי לעתיד"

אחרי שהחליטה לעזוב את מופע הפסטיגל בסיום 12 שנות השתתפות, אליאנה תדהר פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה סרטון פרידה: "הפסטיגל זה הבית שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/05/23 17:41 כה באייר התשפג

כוכבת הילדים נפרדת: "כאן הכרתי את בעלי לעתיד"
צילום: Varda Toler/cc-by sa

אחרי שכיכבה במופע הפסטיגל במשך 12 שנים ברצף, השבוע דיווחנו כי כוכבת הילדים אליאנה תדהר לא תשתתף במופע של שנת 2023. אחרי שהפרסום עורר סערה רבה, בעיקר בקרב הקהל הצעיר, תדהר החליטה להגיב על ההחלטה בסרטון משעשע באינסטגרם שלה, בו היא נפרדת מחבורת ילדים כועסים.

אליאנה תדהר נפרדת מהפסטיגל: "זה הבית שלי"

בניסיון להסביר לילדים את הבחירה, תדהר השוותה את הפסטיגל לבית ספר. כמו שבלימודים יש חופש, כך גם כוכבת הילדים יוצאת לחופש גדול. וכמו שיוצאים לחופש אחרי 12 שנות לימוד, אליאנה יוצאת לחופש אחרי 12 שנות פסטיגל. "הפסטיגל זה הבית שלי", הודתה, "זאת המשפחה שלי". כדי להמחיש את דבריה, השחקנית סיכמה את הפסטיגלים שעברה.

"כאן הכרתי את בעלי לעתיד", התייחסה לאיי פסטיגל, בשנת 2011, "בפסטיגל הזה אני נפלתי על הבמה", הציגה את אקס פסטיגל ב-2013, ועל הדרך הזכירה שזכתה בתחרות השירים של הפסטיגל ארבע שנים ברציפות, עד שפשוט ביטלו אותה. גם בפסטיגל האחרון, של 2022, תדהר לקחה חלק בתפקיד משמעותי. בסיום הסרטון הילדים קיבלו את ההסבר, והסכימו, "גם לה מגיע חופש גדול".