אושיית הרשת החרדית משתפת בכאב: "אצלנו בציבור ממעטים לדבר על זה"

בפוסט חשוף בחשבון האינסטגרם שלה, אושיית הרשת החרדית סימי הרשקופ חשפה בפני העוקבות את ההפלה שעברה: "זה משהו שלצערי לא מעט נשים נאלצות לעבור, אבל אצלי זה היה אחרת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/05/23 16:12 כד באייר התשפג

אושיית הרשת החרדית משתפת בכאב: "אצלנו בציבור ממעטים לדבר על זה"
סימי הרשקופ, צילום: אביב חופי

סימי הרשקופ היא לא "חרדית קלאסית". היא השתתפה בתכנית "בנות ברק" ששודרה ב-hot, היא מנהלת העמוד "דוסלבס" באינסטגרם והיא מרבה לשתף בפתיחות ברשתות החברתיות מחייה האישיים. היום (ב') סימי החליטה לחשוף בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה חוויה מטלטלת שעברה. "נכון שאצלנו בציבור ממעטים לדבר על זה", הודתה, "אבל אני החלטתי לפתוח צהר מעט, וגם כי מגיע לכם לדעת מה עברתי בתקופה האחרונה".

סימי הרשקופ עברה הפלה: "אצלי זה היה אחרת"

כבר בתחילת הפוסט הרשקופ שיתפה כי עברה הפלה. "זה משהו שלצערי לא מעט נשים נאלצות להתמודד ולעבור", הודתה בכאב, "אבל אצלי זה היה אחרת". אושיית הרשת שיתפה את העוקבות כי כבר במהלך ההיריון לא חשה בטוב, וכמעט ולא אכלה ושתתה. "התלבטתי המון האם לשתף על ההליך", הודתה הרשקופ, "כאחת שהפכה לדמות מוכר יותר בציבור, אין פרטיות בשום מקום כמעט".

"תודה לבורא עולם על כל החסדים שעשה, עושה ויעשה איתי"

האושייה שיתפה כי במיון פגשה אנשים נחמדים, וגם כאלה שהתנהגו בחוסר טקט ושאלו אותם האם עברה הפלה. "מצד אחד אין מה לעשות, אלה החיים וצריך להפנים את מחיר הפרסום. ומצד שני, האחיות בבית חולים שזיהו אותי והתנהגו כמו מלאכיות שרק רוצות לעזור ולסייע".

הרשקופ הודתה לצוות הרפואי, וסיכמה, "עכשיו שאני כבר אחרי, ובחדר התאוששות, מתגעגעת למרקם של אוכל, מתגעגעת לעצמי, וכמובן להרגיש חיות בלי סבל ובלי כאבים. תודה לבורא עולם על כל החסדים שעשה, עושה, ויעשה איתי".