מיס עולם שחזרה בתשובה מודה: "לומדת את הנפש גם בשיעורי תורה"

מיס עולם ואושיית הרשת המוכרת מספרת בראיון על התשובה שמצאה בחייה, "לא מרגישה ששום דבר כובל אותי", ועל שיעורי התני"א והחסידות שהיא מארחת, "אני בעד להעיף את מה שמכביד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/05/23 16:36 כד באייר התשפג

מיס עולם שחזרה בתשובה מודה: "לומדת את הנפש גם בשיעורי תורה"
לינור אברג'יל, צילום: אור גפן

לינור אברג'יל היא כבר מזמן לא רק מיס יוניברס שחזרה בתשובה. היא מתחזקת חשבון אינסטגרם פעיל עם מעל מאה אלף עוקבים ואפילו הופיעה על המסך כשחקנית וגם דוגמנית. בראיון שהעניקה לאורית מרלין רוזנצוויג ופורסם היום (ב') במגזין לאשה, היא סיפרה על שגרת החיים והשינויים המבורכים שהביא איתו הזמן לחייה. 

"אני חיה את אותם חיים, רק לבושה צנוע. היום אני אישה בת 43, והחיים שלי השתנו מעצם היותי אדם בוגר ואמא. הייתי בחיפוש, ובאיזשהו שלב מצאתי את התשובה". לדבריה, היום היא מרגישה הכי חופשיה מאי פעם, "יותר מכולם. לא מרגישה ששום דבר כובל אותי, אני במודעות ובאהבה עושה את מה שטוב לי ולגוף שלי ולנשמה שלי". עוד הוסיפה, "החופש שלי הוא לא לאכול מה שאני רוצה אלא את מה שאני צריכה. חופש זה לא לאכול ג׳אנק פוד, כי זה יעשה אותי חולה. אני אוכלת בריא".

"אני לומדת את הנפש בשיעורי תורה"

אברג'יל, שאחרי שזכתה בתואר "מיס עולם" לשנת 1998, עברה אונס קשה, היא גם עורכת דין מוסמכת, שאפילו הנחתה את טקס המשואות ביום העצמאות לפני ארבע שנים. בימים אלו היא מארחת בביתה שבנתניה עשרות נשים ללימודי תני"א וחסידות. "כבר שנים אני לומדת גם את הנפש בשיעורי תורה", סיפרה בראיון, "הלימודים עוסקים באיך אדם חי, מה מגביל ומצר את צעדיו ומה הוא צריל לסלק. אני בעד להעיף את מה שמכביד. בסוף זה להקשיב לעצמך ולהסיר את כל הדברים שצועקים לך באוזן".