המחווה המרגשת ליהורם גאון: "כבוד גדול"

בעיר הצפונית החליטו לקרוא לפארק החדש שנבנה בימים אלו, על שמו של הזמר הוותיק. גאון התרגש: "כל כך מכבד ומכובד. חוגג 65 שנים על במות הארץ והעולם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/05/23 22:20 כג באייר התשפג

המחווה המרגשת ליהורם גאון: "כבוד גדול"
יהורם גאון , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הזמר יהורם גאון חוגג השנה 65 שנות קריירה - בהחלט נקודת ציון מכובדת, ואין דרך טובה יותר לשמו בה מאשר במחווה מרגשת. הזמר הנודע התרגש לספר לעוקבו בפייסבוק כי בעיריית קריית מוצקין החליטו לערוך מחווה מיוחדת לכבודו, ולהקים פארק בעיר על שמו "פארק יהורם גאון". הפארק שנמצא ממש בלב בעיר מתפרש על 40 דונם ונמצא כעת בעבודות פיתוח ובנייה.

הזמר המוכר התרגש מאוד מהמחווה, בחשבון הפייסבוק שלו הרשמי שלו נכתב בשמו: "מחווה של ראש עיריית קריית-מוצקין מר חיים צורי לגדול אמני ישראל". גאון שיבח: "כל כך מכבד ומכובד. יהורם גאון חוגג 65 שנים על במות הארץ והעולם". ולסיום הודה לראש העיר על כך שבחר לקרוא לפארק החדש על שמו: "כבוד גדול ליהורם והערכה גדולה לראש העיר".

יהורם גאון הוציא שיר חדש לכבוד יום ירושלים

גם לאחר 65 שנים של עבודה מוזיקלית, גאון לא נח, ולקראת יום ירושלים שיחול השבוע, גאון הוציא היום שיר נוסף לכבוד העיר, שנכתב על ידי היוצר יהודה קרני. השיר החדש נקרא "עם כל אבן מתגוללת" והולחן על ידי אודי תורג'מן. "שרתי שירים רבים לעיר ירושלים, מלאי ערגה וגעגוע לעיר", הודה גאון. "בעוד כל השירים לעיר המופלאה מדברים ברגשות אהבה וכמיהה לעיר, געגוע צורב וחלום, קרני הולך עד הסוף עם תחושותיו ומבקש להיות מעשי באהבתו כי רבה".