נכד של הרב עובדיה: נבחר מנהל חדש לתיכון הדתי במודיעין

במכרז שנערך בחמ"ד, מונה הרב ליאור צ'יקוטאי, נכדו של הרב עובדיה ומנהל התיכון בתשע השנים האחרונות למנהל בי"ס החדש. המינוי מגיע במקומו של ד"ר ליאור הלוי, מנהל בית הספר בחמש השנים האחרונות

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/05/23 13:27 כג באייר התשפג

נכד של הרב עובדיה: נבחר מנהל חדש לתיכון הדתי במודיעין
הרב ליאור צ'יקוטאי, צילום: דוברות אמית

במכרז שנערך בחמ"ד השבוע נבחר הרב ליאור צ'יקוטאי למנהל החדש של בית החינוך אמית בנים מודיעין, הרב צ'יקוטאי שימש בתשע השנים האחרונות בתפקיד מנהל‭ ‬התיכון‭ ‬וראש‭ ‬תוכנית‭ ‬בית‭ ‬מדרש בבית הספר. הוא יחליף את ד"ר ליאור הלוי, שעבר לנהל את הפיתוח האקדמי של מנהלי ומורי אמית והקמתה של תוכנית חדשנית ללימודי הוראה חדשנית בשיתוף אוניברסיטת בר אילן.

הרב ליאור צ'יקוטאי הוכיח את עצמו כאיש חינוך ערכי

רק לאחרונה השתתפו תלמידיו כנציגי ישראל בתחרות הרובוטיקה העולמית ביוסטון וזכו להוקרה רבה על כך. ראש העיר מודיעין מכבים רעות, חיים ביבס בירך על הבחירה: "אני מברך את הרב על היבחרו כחלק מנבחרת המנהלים המצוינת של העיר. במהלך השנים הרב ליאור צ'יקוטאי הוכיח את עצמו כאיש חינוך ערכי ובעל יכולות גבוהות ואיכותיות ואני בטוח שהוא ימשיך את דרכו הטובה של המנהל היוצא, ד"ר ליאור הלוי שבמשך חמש שנות הניהול פה בעיר הצעיד את אמית בנים להישגים חינוכיים ולימודיים רבים. אני מאחל לו הצלחה רבה - הצלחתו היא הצלחתנו".

תשובות על פי פסקיו 24 שעות ביממה. הרב עובדיה יוסף זצ"ל

 הרב עובדיה יוסף זצ"ל צילום: oav Ari Dudkevitch / FLASH90

"זכות גדולה להיכנס לתפקיד"

ד"ר אמנון אלדר מנכ"ל רשת אמית אמר כי "הרב ליאור צ'יקוטאי הוא האיש הנכון להוביל את תיכון אמית בנים מודיעין וביחד עם הצוות המצוין והמסור, הקהילה החינוכית תמשיך להגיע להישגים מרשימים".  הוא הודה לד"ר ליאור הלוי, המנהל היוצא, על העשייה הברוכה, על ההשקעה הגדולה וההצלחה החינוכית.

הרב צ'יקוטאי, המנהל הנבחר הודה על האמון ואמר כי זו זכות גדולה להיכנס לתפקיד ניהול בית החינוך אמית בנים מודיעין. "כולי תפילה שנצליח לעלות קומה נוספת בבניית קהילת תיכון אמית מודיעין. אני מבקש להודות לחברי ורעי הרב ד"ר ליאור הלוי, מנהל בית הספר היוצא על שותפות מיוחדת ועשיה חינוכית בהובלת בית הספר".