"הלב כל כך שלם": אושיית הרשת החליטה לגזור את כל המכנסיים שלה

אחרי תקופה ארוכה שבה החליטה ללכת רק עם חצאיות, אורלי סיונוב לקחה החלטה: להיפטר לגמרי מהמכנסיים. בסרטון שהעלתה לאינסטגרם היא תיעדה את עצמה גוזרת אותם, והודתה, "היה בי סיפוק אושר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/05/23 15:23 כ באייר התשפג

"הלב כל כך שלם": אושיית הרשת החליטה לגזור את כל המכנסיים שלה
צילום: shutterstock

אורלי סיונוב היא אושיית רשת צעירה עם אלפי עוקבים באינסטגרם ולמעלה מ-100 אלף עוקבים בטיקטוק. ברשתות החברתיות שלה היא משתפת תמונות וסרטונים שונים, וחושפת את חיה האישיים. אתמול (ד') סיונוב קיבלה החלטה דרמטית, ושיתפה את עוקביה בסרטון בחשבון האינסטגרם שלה.

אור סיונוב החליטה להיפטר מכל המכנסיים שלה

"קיבלתי החלטתי", כתבה סיונוב, "אני באה מבית דתי, מבית הספר היסודי גדלתי בחינוך חרדי, אחרי שנים של גבולות מה אסור ומה מותר", סיפרה בפתיחות. אושיית הרשת שיתפה כי בתיכון הגבולות הקשו עליה וגרמו לה לרצות לנסות את מה שאסור. "אחרי התיכון ניסיתי את זה, אני לא קוראת לזה שחזרתי בשאלה, זה ממש לא היה שם, אבל ניסיתי, טעמתי ומיציתי", היא מסבירה ומודה.

"לפני בערך חצי שנה, שמתי את כל המכנסיים למעלה בארון. עדיין השארתי, שאם ארצה אשים, שזה יבוא ממקום שלא מגביל". סיונוב שיתפה כי היו עליות ומורדות בתהליך, אבל זה רק חלק ממנו. "חשוב לי לציין שבעיני הלבוש זה לא מה שקובע אם יש לך אמונה או לא, זה פשוט עוד שלב בהתחזקות. וכשהחלטתי לגזור כשהלב כל כך שלם בהחלטה הזאת, היה בי סיפוק אושר שהצלחתי".