לזה היא לא ציפתה: ההפתעה המרגשת של אסף זמיר למאיה ורטהיימר

שש שנים חלפו מהחתונה של אסף זמיר ומאיה ורטהיימר, ויום הנישואים של השניים הגיע. בזמן שהיא נמצאת בארץ והוא עדיין בניו-יורק, הוא החליט להפתיע אותה בצורה בלתי נשכחת

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/05/23 15:47 טז באייר התשפג

לזה היא לא ציפתה: ההפתעה המרגשת של אסף זמיר למאיה ורטהיימר
אסף זמיר ומאיה ורטהיימר, צילום: Miriam Alster/Flash90

לפני יומיים אושיית הרשת מאיה ורטהיימר ובעלה אסף זמיר, לשעבר קונסול ישראל בניו יורק, ציינו את יום הנישואים השישי שלהם. ורטהיימר וזמיר כמעט חגגו את היום בנפרד, כשהוא עוד בניו יורק והיא בארץ, אך הקונסול לשעבר לא ויתר והחליט לארגן לאשתו הפתעה שריגשה אותה במיוחד.

אסף זמיר הפתיע את מאיה ורטהיימר והגיע לארץ

"עשיתי הפתעה קטנה למאיה ליום הנישואין השישי שלנו", כתב זמיר בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו, כשברקע תמונה של מטוס, "ובאתי לארץ ל-48 שעות לציין איתה יחד את המאורע". ורטהיימר הנרגשת סיפרה לעוקביה שהתקשרה אליו בשיחת וידאו, ופתאום הוא הופיע מאחוריה. 

אסף זמיר ומאיה ורטהיימר

אסף זמיר ומאיה ורטהיימר צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

מלבד ההפתעה של זמיר, ורטהיימר העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה. "5.5.2017, עמדנו מתחת לחופה", כתבה, "אמרתי לך שאני חושבת ש'אתה מושלם כבחירה לבעלי הראשון', אני צדקתי. כרגיל". אושיית הרשת שיתפה שהסתכלה לבעלה בעיניים והרגישה שהיא ממש מאוהבת בו, ושלא השאיר לה יותר מדי ברירות. "אספי, אתה ניפצת כל חומה שהייתה בליבי", כתבה לבעלה, "כל תבנית ותאוריה שבניתי בראשי לגבי אביר חלומותי, ואתה מראה לי כל יום מחדש שאתה הרבה יותר".

למרות ההתרגשות, ורטהיימר הייתה חייבת להוסיף גם קצת הומור. "דיר באלק, אם עד יום הנישואים הבא אתה לא לומד שאי אפשר לנקות את האמבטיה עם הקקי סטיק של השירותים, כי אז כל הפוסטים האלה ילכו לפח". את הפוסט היא סיימה באיחול לתא משפחתי גדול יותר, והודתה לבעלה על הכל.