מבצע מגן וחץ

לבנת בן חמו מתארת את הסיוט: "ההמתנה הזאת - גמרה עליי"

כמו רבים בדרום, גם הזמרת ושדרנית הרדיו לשעבר חוותה את הפחדים שמביאה איתה כל הסלמה: "אני לא יכולה להסביר במילים את הסטרס שהיה לי בגוף". לבסוף עזבה את טווח הטילים: "התחלתי לנשום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/05/23 20:13 יח באייר התשפג

לבנת בן חמו מתארת את הסיוט: "ההמתנה הזאת - גמרה עליי"
בן חמו, "לא יכולה להסביר את הסטרס", צילום: יונתן סיקלאי

מבצע "מגן וחץ": מאז שצה"ל החל במבצע הצבאי ברצועת עזה במסגרתו חוסלו בכירי הג'יהאד האסלמי, נערכים בדרום לתגובה אפשרית מעזה. כמו תושבים רבים אחרים שנמצאים בטווח הטילים, גם הזמרת לבנת בן חמו, חיכתה בבית בתקווה שהטילים לא יגיעו אליה.

בן חמו שיתפה: הרסה אותי ההמתנה הזו, גמרה עליי - לא יכולה להסביר במילים את הסטרס

בפוסט שפרסמה בפייסבוק שיתפה בתחושות הקשות: "הרסה אותי ההמתנה הזו".

בן חמו שיתפה: "הרסה אותי ההמתנה הזו, גמרה עליי. אני לא יכולה להסביר במילים את הסטרס שהיה לי בגוף עד שיצאתי פיזית מאיזור אשדוד" שיתפה, "לשבת ולחכות לטיל - תדמיינו, אני מעדיפה להיות בתוך המתקפה מאשר בהמתנה אליה".

תקיפת צה"ל בעזה. ארכיון

תקיפת צה"ל בעזה. ארכיון צילום: Atia Mohammed/Flash90

"שום דבר לא עוזר"

"זה הפך אותי לבלתי נסבלת" כתבה והוסיפה, "לא מסוגלת לשמוע שום קול, צועקת על הבנות 'שקט שקט', מחפשת מוזיקה של יוגה בספוטיפיי ושום דבר לא עוזר" בן חמו משתפת: "ניסיתי להיות המבוגר האחראי אבל לא הצלחתי להשתלט על הבלאגן שחגג לי במוח ובגוף, הייתי פשוט בת אדם לחוצה בעולם וממילא אני לא היצור הכי רגוע". בכל זאת המצב השתפר לאחר שיצאה מטווח הטילים: "רק כשיצאנו מהטווח התחלתי לנשום, אין לי תלונה לאף אחד רק מאווררת את הבפנים" סיימה.