הדוגמנית הבינלאומית משחזרת: "צרחתי לאלוהים - בקושי הצלחתי לנשום"

הדוגמנית הישראלית סינדי צ'אד התעוררה באמצע הטיסה עם כאבי בטן בלתי נסבלים, למזלה היה לצידה אנשים טובים: "לא עזבו אותי עד רגע הנחיתה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/05/23 10:08 יח באייר התשפג

הדוגמנית הבינלאומית משחזרת: "צרחתי לאלוהים - בקושי הצלחתי לנשום"
סידני צ'אדי, צילום: יחצ

טיסת בלהות: כמו כל אדם שעולה לטיסה, גם הדוגמנית הישראלית סינדי צ'אד, קיוותה להעביר אותה בנעימים ולנחות בשלום, אבל כשהתעוררה באמצע הטיסה, הבינה שמחכה לה טיסה קשה במיוחד לאחר שכאב חד פילח את בטנה. היא שיתפה בעמוד האינסטגרם שלה: "לא עזבו אותי עד לרגע הנחיתה".

"רק עכשיו אני מסוגלת להחזיק קצת את הטלפון ולכתוב ממה שעברתי אתמול בטיסה" כתבה צ'אד בחשבון האינסטגרם שלה. "נרדמתי ופתאום התעוררתי מהתקף כאב בטן בצורה לא נורמאלית. כאב שצרחתי לאלוקים ומוכנה לעשות הכל שיפסק, משהו שאני לא יכולה להסביר במילים. לא הצלחתי לקום מהכיסא, בקושי הצלחתי לנשום וכבר הייתי מסוחררת מרוב כאב ובכי" היא מתארת.

"מודה להשם שהיא הייתה על הטיסה הזו"

"הגעתי לדיילות" מסרת צ'אד, "והן טיפלו בי בצורה הכי מדהימה שיש, הזעיקו רופא ואחות ולא עזבו אותי עד לרגע הנחיתה. גם התעקשו שאפונה אחרי זה באמבולנס וכל זה קרה לי כשטסתי לבד. אז אני לגמרי רוצה להודות לצוות על היחס הכי מדהים שיש ושהם הוציאו את המיטב מהסיטואציה ההזויה הזו ומודה להשם שטסתי איתם". בהמשך הודתה גם לפראמדיקית שהייתה על בטיסה וטיפלה בה: "מודה להשם שהיא הייתה על הטיסה הזו".