"הפעם זה על באמת": את חנן בן ארי בפורטוגזית שמעתם?

חנן בן ארי כבש כבר כל פסגה אפשרית, אבל עכשיו הוא כובש גם פסגה מרוחקת במיוחד, לאחר ששגרירות ישראל בפורטוגל הפיקה קליפ בו נראים אזרחים מקומיים שרים את הלהיט של חנן | צפו

חדשות כיפה חדשות 08/05/23 14:32 יז באייר התשפג

"הפעם זה על באמת": את חנן בן ארי בפורטוגזית שמעתם?
חנן בן ארי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עכשיו בפורטוגזית: חנן בן ארי הפך כבר מזמן לשם שגור פה בישראל, לאחר שהפך לאחד הזמרים המצליחים במדינה ומככב תדיר ברדיו עם להיטיו הרבים. אבל עכשיו ייתכן כי גם בפורטוגל יכירו את הזמר המצליח, זאת לאחר קליפ שהפיקה שגרירות ישראל במדינה, בו שרים אזרחים מקוריים את שירו של בן ארי "אם תרצי".

צפו בקליפ הקורע:

צפו בקליפ שהפיקה השגרירות צילום: שגרירות ישראל בפורטוגל

השיר 'אם תרצי' ברחובות ליסבון

בהודעת השגרירות נכתב: "לכבוד חגיגות 75 שנה לישראל, שגרירות ישראל בפורטוגל הפיקה קליפ יחד עם אזרחים פורטוגלים בו הם שרים את השיר 'אם תרצי' של הזמר הישראלי המצליח חנן בן ארי, ברחובות ליסבון. במסגרת הקליפ גם שגריר ישראל בפורטוגל דור שפירא, יחד עם עובדי השגרירות השתתפו".

חנן בן ארי - הפרזנטור החדש של אל-על

חנן בן ארי -אלבום חדש של אל-על צילום: גיא קושי ויריב פיין

"עובד על אלבום חדש ומופע חדש"

הקליפ הוצג לראשונה אתמול בערב, באירוע הרשמי של השגרירות לכבוד יום העצמאות בו השתתפו מאות אנשים מהממשל, חברי פרלמנט, דיפלומטים זרים, קהילה עסקית וקהילה יהודית. רק השבוע הודיע בן ארי לעוקבים כי בקרוב יוציא אלבום חדש: "בשנה האחרונה אני עובד על אלבום חדש ומופע חדש. כותב את החיים שלי כמו שלא כתבתי אף פעם. מתרגש לשתף אתכם בעטיפת האלבום 'יש כאן יותר מזה'. בעוד יומיים תשמעו את השיר הראשון מתוכו. מת שהכל כבר יהיה בחוץ, לשמוע אתכם, לפגוש אתכם".