דרוקר עונה לעמית סגל: "כמה חוסר הבנה בסקרים"

לאחר שפרשן ערוץ 12 תקף את הסקר שפורסם בערוץ 13 ואמר עליו כי "אין אח ורע לאובדן של 18 מנדטים תוך 13 חודשים", משיב רביב דרוקר ואומר: "הסקר שלו היה חשוב וחדש והביא את כולנו לדבר אחרת על גנץ"

חדשות כיפה חדשות 08/05/23 10:47 יז באייר התשפג

דרוקר עונה לעמית סגל: "כמה חוסר הבנה בסקרים"
רביב דרוקר. , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

משיב לעמית סגל: בסקר שפורסם אמש (א'), התיישר ערוץ 13 עם סקרי שאר הערוצים והציב את הקואליציה על 52 מנדטים, זאת לאחר שבסקר שלפני חודש, במהלך חול המועד, נתן הערוץ לקואליציה רק 46 מנדטים, דבר שגרם לעמית סגל לפקפק באיכות הסקר. לאחר הסקר אמש, הגיב סגל וכתב: "לאחר שדחו בזעם את הטענות שהועלו כאן על הטייה פראית, הם מתיישרים ל-52 מנדטים כמו בסקר של חדשות 12 ו-11".

דרוקר משיב לסגל ומסביר מה הקושי עם ש"ס

מי שהגיב הבוקר לסגל, הוא פרשן ערוץ 13, רביב דרוקר וגם הסביר מה היה חשיבותו של הסקר הקודם ומה גרם לו לפספס את מצביעי ש"ס: "כמה חוסר הבנה בסקרים, שמהדהדים את אותה התחפרות מטומטמת של עמית סגל. הסקר של קמיל פוקס חשף עובדות פוליטיות משמעותיות שלא היו ידועות עד אז: שהמחנה הממלכתי עובר בהרבה את הליכוד, שקואליציית נתניהו התרסקה" אומר דרוקר.

סגל

סגל, פיקפק בסקר ערוץ 13. צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"מאז כל הסקרים התיישרו עם תמונת המנדטים של קמיל. במקום להודות שאמרו שטויות, הם נתפסים שוב ושוב בכמות המנדטים שהוא חזה לש"ס" טוען דרוקר ומסביר: "קמיל הראשון להודות שקשה לו לדגום את ש"ס, זה לא קשור לחול המועד, יש בעיות מחקריות על זה וקמיל דיבר על זה בשידור מספר פעמים לאורך השנים האחרונות בגילוי לב. מה שיפה אצלו, שבניגוד לסוקרים אחרים, הוא לא מתקן למעלה מספרים שמופיעים אצלו. הסקר שלו היה חשוב וחדש והביא את כולנו לדבר אחרת על גנץ, לפיד ונתניהו, חבל שקנאה קטנה גורמת למתחרים לא לפרגן לפרופסור פוקס" סיכם.

"סקר שכמותו לא היה ממלחמת לבנון השנייה"

כזכור, אמש לאחר פרסום הסקר וההתיישרות של ערוץ 13, כתב סגל: "הפלא ופלא: אחרי שרשת 13 התגאו בחודש שעבר בסקר שכמותו לא היה ממלחמת לבנון השנייה, 46 מנדטים בלבד לגוש נתניהו, ולאחר שדחו בזעם את הטענות שהועלו כאן על הטייה פראית, הם מתיישרים ל-52 מנדטים כמו בסקר של חדשות 12 ו-11".