יובל דיין פרגנה לאחות הקטנה בתמונה ממיסה

צמד האחיות לבית משפחת דיין דומות זו לזו דימיון רב, ובתמונה לכבוד יום ההולדת של הצעירה מבין השתיים, החמיאה האחות הגדולה ואיחלה מזל טוב "לאדם הכי טהור בעולם הזה", העוקבים מיהרו לפרגן

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/05/23 09:36 יז באייר התשפג

יובל דיין פרגנה לאחות הקטנה בתמונה ממיסה
יובל דיין, מפרגנת לאחות , צילום: Noam Revkin Fenton\ Flash90

הזמרת והיוצרת יובל דיין נוהגת לשתף לא פעם את העוקבים ברשתות החברתיות ברגעים פשוטים וגם מרגשים מחייה האישיים, ולא פעם היא חולקת גם תמונות וחוויות עם בני משפחה. בפוסט שהעלתה לאינסטגרם במהלך סוף השבוע האחרון, שיתפה דיין תמונה של אחותה הקטנה עדי, שחגגה יום הולדת. 

"מזל טוב לאדם הכי טהור בעולם הזה", כתבה האחות הגדולה והמפרגנת והוסיפה, "חיים שלי בלב". התמונה גרפה אלפי לייקים והמגיבים הצטרפו לאיחולים. עדי, שביולי האחרון קיבלה את דרגת הסגן שלה בטקס צבאי, דומה דימיון רב לאחותה הגדולה, ברעמת התלתלים המפורסמת שלה וגם בגוון הקול הייחודי, העדין אך גם המחוספס.

"היא ממוקדת ונחושה, אסרטיבית וצנועה בו זמנית"

"אני רוצה לספר לכם על הפלא הזה שנקרא עדי", שיתפה דיין את עוקביה בעבר, "כשמה כן היא, פשוט תכשיט שהעולם עונד לו". היא סיפרה על המחמאות להן זכתה אחותה הקטנה על שירותה הצבאי, "באצילות ואינטיליגנטיות הם דיברו על האופי הזך שלה, כמה שהיא דואגת לכולם ואימהית, כמה שאכפת לה מהזולת והיא ממוקדת ונחושה, אסרטיבית וצנועה בו זמנית, כמה יוזמה היא לוקחת וכמה היא יודעת להזיז הרים, כמה הם מעריכים אותה ואת פועלה וכמה היא תחסר להם בתפקיד הבא. עמדנו שם משתאים, לא כי הם חידשו לנו משהו. אלא כי פתאום כל השעות שהיא משקיעה שם, הבכי, התסכולים הצחוקים והתואר הנחשק שנקרא להיות קצינה בצה"ל הסתכמו למעגל אחד, של הערכה ופרגון, של אנשים שכולכם הייתם רוצים להיות חברים שלהם".