אודיה מתמודדת עם הביקורת: "יכול להיות שהם צודקים"

בשנים האחרונות אודיה הפכה לאחת הזמרות המוכרות בישראל, והצליחה לכבוש את הבמות הגדולות בארץ. למרות ההצלחה, אודיה מקבלת ביקורות מכל עבר, ונאלצת להתמודד, "נהיה לי קצת קשוח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/05/23 13:48 טז באייר התשפג

אודיה מתמודדת עם הביקורת: "יכול להיות שהם צודקים"
אודיה, צילום: ערן לוי

בשנים האחרונות אודיה אזולאי הצליחה להפוך מבחורה אנונימית לגמרי לאחת הזמרות המוכרות ביותר בארץ. היא משחררת להיטים בזה אחר זה, כובשת את הבמות הגדולות בארץ וקוטפת לא מעט קמפיינים לחברות מצליחות. ביום שישי האחרון הזמרת הגיעה לתכנית "גלית ואילנית", להתראיין על ההצלחה ועל הדרך שעברה מתחילת הקריירה שלה.

"זה לא פשוט להתמודד עם ביקורות, אבל בחלק מהדברים יכול להיות שהם צודקים"

הפריצה העיקרית של אודיה התחילה בתקופת הקורונה, והיא דיברה על כך בתכנית. "אני לא זוכרת איך זה התחיל, הוצאתי שירים שלא קרה איתם כלום", הודתה, "לקחתי סידור והתחלתי להתפלל חזק. פתאום זה קרה משום מקום". אודיה גדלה בבית דתי, ומקבלת לא מעט ביקורות על ההתנהלות שלה, גם בעולם המוזיקה וגם בעולם הדוגמנות. "בהתחלה זה לא השפיע עליי כל כך", סיפרה הזמרת, "עד שזה הגיע למצב שאני כבר לא שייכת לעצמי וזה כבר לא עשר תגובות".

"נהיה לי קצת קשוח", הודתה אודיה, אך מיהרה להוסיף, "למדתי לקבל את זה באהבה, כי בסוף אתה לא יכול לקבל רק את היתרונות של הדבר הזה". למרות שהזמרת מקבלת לא מעט ביקורות, היא הפתיעה, "זה לא פשוט להתמודד עם ביקורות אבל בחלק מהדברים אני חושבת שיכול להיות שהם צודקים".