גיא לרר מחכה ליום ראשון: "איפה הם היום"

לקראת עליית תוכניתו החדשה בערוץ 13 ביום ראשון הקרוב, מבקש המגיש עוד בקשה אחת מעוקביו והפעם: רעיונות לאנשים נוסטלגים שצוות תוכניתו יאתר | השבוע ביקש עזרה במציאת חבר פאנל חדש

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/05/23 13:25 יד באייר התשפג

גיא לרר מחכה ליום ראשון: "איפה הם היום"
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עוד רגע באוויר: בשבוע וחצי האחרונים, מאז נודע כי תוכנית "הצינור" של גיא לרר תעבור לרצועת השידור של השעה 19:00 בערוץ 13, שוקד המגיש הוותיק על כל פרט בתוכנית בפורמט החדש. לאחר שנעזר בעוקביו כבר במספר מקרים בעבר ורגע לפני שהוא עולה לשידור ראשון, מבקש לרר עוד בקשה אחת: שמות של אנשים נוסטלגים.

"נשקיע מאמץ חסר פרופורציה באיתור"

בציוץ בטוויטר כותב לרר: "כל עזרה שביקשתי כאן לקראת עליית התכנית החדשה בראשון בשבע הועילה מאוד, אז עוד אחת: אנחנו מרימים פינה שהיא אובססיה ישנה אצלנו - איפה הם היום: ממוג'דה, סוזי סורפרייז ועד צ׳יצ׳ולינה. נשקיע מאמץ חסר פרופורציה באיתור. צולמו כמה פרקים מקסימים. אשמח לרעיונות מעולים לדמויות נוספות" הוא כותב.

גיא לרר |

גיא לרר | צילום: Yehoshua Yosef/Flash90

הבקשה של לרר - "אנחנו ממש פתוחים וקשובים"

מוקדם יותר השבוע ביקר לרר מעוקביו למצוא לו עוד פאנליסט או פאנליסטית שייסגרו לו את הצוות שיגיש לצידו: "אני בשלבי סיום של ליהוק האנשים שישבו לידי ביום ראשון בשבע בערב. חושב שבחרנו באנשים אינטליגנטים מעניינים וברי שיח משני הצדדים. נשבענו: בלי צעקות ופיצוצים" הוא כותב. לרר מאתגר את הצופים וכותב: "רגע לפני סגירה, מאתגר אתכם לתת לי שם של מישהי או מישהו מוכר, ורבאלי, עמוק, מרענן שהייתם רוצים לראות - אנחנו ממש פתוחים וקשובים".