מכה לגלגלצ: המגיש הפופולרי עוזב ליריבה - זאת הסיבה

לפני כשנה וחצי, החל הקומיקאי תם אהרון להגיש את רצועת שישי היוקרתית בתחנה כשהחליף את השדרנית לבנת בן חמו, עתה עוזב אהרון לתחנה מתחרה | בגלגלצ אישרו את הידיעה: "מאחלים לתם בהצלחה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/05/23 14:01 יג באייר התשפג

מכה לגלגלצ: המגיש הפופולרי עוזב ליריבה - זאת הסיבה
גלגלצ, מי יחליף את תם אהרון, צילום: Avshalom Sassoni‎‏/Flash90

עוזב את גלגלצ: כבר יותר משנה וחצי שהקומיקאי תום אהרון מגיש את רצועת השידור היוקרתית בין השעות 9:00-12:00, מידי יום שישי בגלגצ. אהרון, שהחליף בתפקיד את מגישת גלגלצ בעבר, לבנת בן חמו, הפך מזוהה עם התוכנית כשמידי שבוע הוא מעלה בין היתר את המונולוג השבועי שלו. עתה, עוזב אהרון את התחנה ועובר לתחנה מתחרה.

הסיבה לעזיבה של אהרון לפי דיווח של העיתונאי רן בוקר, היא הצעה שהגיעה למגיש מתחנת הרדיו 99FM שם יגיש בתוכנית הבוקר. כזכור, תוכנית הבוקר של 99FM, "טל ואביעד" הגיעה היום לסיומה לאחר שנים רבות של שידור משותף של צמד המגישים טל ברמן ואביעד קיסוס. התוכנית החדשה, תכלול את ברמן שימשיך, כשלצידו ישדרו תם אהרון ואביה פרחי. 

תום אהרון

תום אהרון, עובר תחנה צילום: תאגיד השידור הישראלי

המונולוג השבועי והפינות האהובות בתחנה: "מאחלים לתם הצלחה"

כאמור, אהרון יעזוב את אחת התוכניות הפופולריות של גלגלצ במהלכה הביע לא אחת את דעתו על המתרחש במדינה במסגרת המונולוג השבועי שלו. בתוכנית, יזמו אהרון והתחנה מספר פינות שהפכו לאהובות ברבות השנים. אחת מהפינות היא "שאזם לי את זה אבא", כאשר כל שבוע מקליט אחד המאזינים שיר שתקוע בראשו והתחנה והמאזינים מתגייסים על מנת לפענח באיזה שיר מדובר.

בגלגלצ הגיבו לעזיבה ואמרו: "אחרי כמעט שנתיים של שידור ועבודה משותפת מוצלחות מאוד בגלגלצ, בהן תם אהרון צמח והפך מקומיקאי מעולה לאיש רדיו מעולה, הוא אכן עוזב את המשבצת היוקרתית של שישי בבוקר. מאחלים לתם הצלחה".