אביב גפן חושף: זו סיבת המוות של אבי

שבועיים חלפו מהמוות הטרגי של היוצר הגדול יהונתן גפן, וכעת בנו אביב פותר את הסוגיה שהטרידה רבים וחושף את סיבת המוות, שהתגלתה לאחר בדיקה פתולוגית

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/05/23 12:11 יג באייר התשפג

אביב גפן חושף: זו סיבת המוות של אבי
יהונתן גפן, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

מאז הלך לעולמו היוצר הגדול יהונתן גפן ז"ל, נותרה באוויר השאלה מה הוביל למוות הטרגי. תאוריות שונות עלו לאוויר ותגובות שונות נאמרו, ביניהן זו של אשתו לשעבר נורית גפן, שהשיבה לתאוריה כי גפן התאבד, "מצחיקה אותי השמועה שהוא התאבד", אמרה, "הוא לא רצה למות". כשבועיים חלפו מהמוות של היוצר, והיום (ה') בנו אביב גפן חושף את הסיבה.

הלך לעולמו בביתו לאחר שלקה באירוע לבבי

"לאחר בדיקה פתולוגית דווח לנו כי אבינו יהונתן גפן ז"ל הלך לעולמו בביתו לאחר שלקה באירוע לבבי", כתב גפן בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו, "בעקבות מחלת טרשת העורקים ממנה סבל". השיתוף של גפן פותר את הסוגיה שהטרידה רבים, ומסביר את האבידה הגדולה.

רק לפני שבוע גפן עורר סערה כשהחליט להופיע ביום העצמאות, עדיין במהלך השבעה על אביו. העיתונאי רן בוקר פרסם מה עומד מאחורי הקלעים של החלטת אביב גפן להופיע בחגיגות העצמאות. לדבריו, גפן שבעבר התבטא רבות נגד הדת היהודית, הגיש שאלת רב לגבי ההופעה, ושאל האם הוא יוכל להופיע בחגיגות העצמאות על אף היותו אבל.הרב פסק כי גפן יוכל להופיע מכיוון שאי ההכנסות יפגעו בפרנסת אחרים. יחד עם זאת העמיד הרב תנאי - ההכנסות מההופעה יוקדשו למען זכרו של אביו של גפן, ולאביב לא יהיה רווח אישי מהאירוע.