אביב גפן והילד בחיקוי לחבר הכנסת: "תגיד לו שיבוא להפריע"

לאחר הסרטון, בו נראה חבר הכנסת מעוצמה יהודית מבקש מאזרח להתפרץ באמצע ריאיון שלו, פרסם הזמר סרטון משלו בו הוא מחקה עם ילדיו את הפאדיחה של כהן: "תדאג שהילד יבוא באמצע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/05/23 10:50 יג באייר התשפג

אביב גפן והילד בחיקוי לחבר הכנסת: "תגיד לו שיבוא להפריע"
אביב גפן, סרטון קורע, צילום: Miriam Alster/Flash90

מחקה את ח"כ אלמוג כהן: הזמר אביב גפן רגיל להתבטא על עניינים פוליטיים, אבל הפעם ניצל גפן את הפאדיחה אמש (ד') של חבר הכנסת אלמוג כהן, בה נתפס מתדרך אזרח להפריע לו בעת ריאיון, על מנת לקדם את הופעה שלו. את הסרטון, פרסם גפן בשיתוף פעולה על שני ילדיו.

בסרטון, נראה גפן בביתו כשהוא עומד לפנות למצלמה, רגע לפני שהוא מתחיל לדבר, הוא מתדרך את בנו ואומר לו "לדאוג שהילד יפריע לי באמצע". גפן ממשיך ומפרסם את את ההופעה הצפויה לו בשבוע הבא. בסוף דבריו, פורץ בנו הקטן לסרטון ואומר לו במתיקות: "אבא, אני אוהב אותך".

אלמוג כהן

אלמוג כהן, זכה לחיקוי צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

אלמוג כהן תדרך את העוזר, המצלמה נשארה פתוחה

חבר הכנסת מעוצמה יהודית, אלמוג כהן, התראיין אתמול השבוע ל"חדשות 13", ובמהלך הריאיון עמו התפרץ תושב שדרות לדבריו. כהן חשב ככל הנראה שהמצלמה והמיקרופון שאחז בידו כבויים, אלא שהמצלמה פעלה עוד לפני תחילת הריאיון והקליטה את מה שקדם לו - חבר הכנסת הנחה את עוזרו להורות לתושב העיר שיתפרץ לדבריו במהלך הריאיון. 

אלמוג כהן מסר בתגובה לתיעוד "חדשות 13": "אני לא מכיר את האדם שראיתם, הוא דיבר איתי לפני שידור וחשבתי שיהיה נכון שיתפרץ כדי להשמיע את זעקת התושבים בערוץ התעמולה 13".