עמית סגל על ההודעה הדרמטית: מישהו פה הפסיק לחשוש

העיתונאי העמית סגל שיתף הודעה מטעם הליכוד, שתקפה את בן גביר וסיעת עוצמה יהודית על החלטת להחרים את ההצבעות בכנסת בשל ביקורתם כלפי ההתנהלות המדינית בעזה, וכתב את פרשנותו לנושא

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/05/23 14:55 יב באייר התשפג | עודכן בתאריך 03/05/23 15:03

עמית סגל על ההודעה הדרמטית: מישהו פה הפסיק לחשוש
צילום: Flash90

העיתונאי והפרשן הפוליטי הסרוג, עמית סגל, שיתף היום (ד') את עוקביו בהודעה הרשמית שפרסם הליכוד נגד עוצמה יהודית ובן גביר, שהחליט להחרים את הצבעות הכנסת היום (ד), והוסיף גם את פרשנותו האישית להודעה: "מישהו פה הפסיק לחשוש".

בהודעת הליכוד נכתב, "ראש הממשלה, שר הביטחון, צה"ל וגורמי הביטחון הם שמנהלים את האירועים הביטחוניים הרגישים והמורכבים שעימם מדינת ישראל מתמודדת" עוד נכתב: "ראש הממשלה הוא שמחליט מיהם הגורמים הרלוונטיים בדיונים. אם הדבר אינו מקובל על השר בן גביר הוא אינו חייב להישאר בממשלה". 

השר בן גביר,

השר בן גביר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בעוצמה יהודית תקפו את הממשלה

ההודעה, כזכור, מגיעה בתגובה להחלטת בן גביר כי ישיבות הסיעה של מפלגתו יתקיימו היום בשדרות, וכי עוצמה יהודית לא תשתתף בהצבעות הכנסת ביממה הקרובה, זאת בשל "התגובה הרפה בעזה". לא רק בן גביר הביע מורת רוח ממדיניות הממשלה. חברי כנסת נוספים ממפלגתו, ביניהם אלמוג כהן, שהיה הראשון להודיע על רצונו להעביר את לשכתו לשדרות, לימור סון הר מלך, וצבי קרויזר.