אתכם בחדר: אודיה הולכת להיות הזמרת הראשונה בישראל שתעשה את זה

הזמרת הצעירה תיקח חלק בפרויקט חדש של אפל מיוזיק, בהשתתפות אמנים רבים מרחבי העולם, ותהיה הזמרת הראשונה בישראל שתקליט שניים משיריה במסגרת הפרויקט

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/05/23 10:01 יב באייר התשפג

אתכם בחדר: אודיה הולכת להיות הזמרת הראשונה בישראל שתעשה את זה
צילום: טל עבודי

תקופת הקורונה, שכעת נראה שכבר באמת מאחורינו, גרמה למרחק גדול בין האמנים לקהל שלהם. זמרים נאלצו להופיע בזום או לא להופיע בכלל, והקהל הרגיש את הריחוק. התחושות האלה גרמו לחברת "אפל מיוזיק" להשיק פרויקט חדש בשם "HOME SESSIONS" (בעברית: מפגשי בית), בו לוקחים חלק אמנים מכל רחבי העולם, ביניהם: אלט-ג‘יי, ריטה אורה, אלי גולדינג, קרייג דיוויד, שוגבייבס, ראג'נ'בון מן, וכעת הזמרת הישראלית הראשונה שנבחרה היא אודיה אזולאי.

פרויקט של אפל מיוזיק יגרום לכם להרגיש באותו החדר עם אודיה

במסגרת הפרויקט, כל אחד מהאמנים המשתתפים התבקש להקליט מחדש שני שירים שלו, עם דגש על ביצוע מינימליסטי וחשוף, ובנוסף לכך קאבר מיוחד לשיר של אמן אחר שקרוב לליבם. כל השירים בפרויקט מוקלטים ב-Spatial Audio, טכנולוגיה מבית "Dolby Atmos" שמאפשרת למאזינים להרגיש כאילו הם באותו חדר עם האמנים. השירים שאודיה בחרה הם "בלילות", "האמת" ו"מה קרה" של עדן בן זקן, אותו כתבה בעצמה.

"זו הזדמנות לשתף אתכם, קהל יקר, ולתת לכם הצצה לאיך שיר נולד בגרסתו המקורית", אמרה אודיה, "בחרתי את אלה שאהבתם במיוחד והפקנו ביצועים אקוסטים, מקווה שתהנו!". הביצועים בפרויקט בלעדיים לאפל מיוזיק ואפשר למצוא את המיטב שלהם בפלייליסט הרשמי שמתעדכן באופן קבוע.