גיא לרר מבקש: "מישהי או מישהו"

מגיש תוכנית "הצינור" בערוץ 13, יתחיל ביום ראשון הקרוב להגיש את הפורמט החדש של התוכנית בשעה 19:00 בערב. לרר עדכן על האנשים שיהיו לצידו ואתגר את הצופים לתת לו עוד שם אחד. יש לכם רעיון?

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/05/23 21:31 יא באייר התשפג | עודכן בתאריך 02/05/23 22:29

גיא לרר מבקש: "מישהי או מישהו"
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מאתגר את הצופים: ביום ראשון הקרוב, יחל גיא לרר להגיש את תוכניתו "הצינור" ברצועת השידור החשובה של השעה 19:00. לאחר שבועות של הכנות, מגיע רגע האמת של המגיש הוותיק. רגע לפני שהתוכנית עולה, פרסם לרר אתגר לצופים וביקש מהם להביא לו עוד שם אחד שימלא את פאנל המשתתפים לצידו.

"נשבענו: בלי צעקות ופיצוצים"

בפוסט כותב לרר: "אני בשלבי סיום של ליהוק האנשים שישבו לידי ביום ראשון בשבע בערב. חושב שבחרנו באנשים אינטליגנטים מעניינים וברי שיח משני הצדדים. נשבענו: בלי צעקות ופיצוצים" הוא כותב. לרר מאתגר את הצופים וכותב: "רגע לפני סגירה, מאתגר אתכם לתת לי שם של מישהי או מישהו מוכר, ורבאלי, עמוק, מרענן שהייתם רוצים לראות - אנחנו ממש פתוחים וקשובים".

לרר. לפיד התקפל

לרר. מתחיל ביום ראשון הקרוב צילום: פלאש 90

יום ראשון הבא, שבע בערב

רק בשבוע שעבר הודיע לרר באופן רשמי כי קיבל את המשבצת היוקרתית המיוחלת, ובציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב לרר: "זהו, זה רשמי עם תאריך ופלומבה. יום ראשון הבא, בול בשעה הזו, אני אפסע הביתה, אחרי תכנית, אכנס הביתה ואגיד לבנות הקטנות שלי: אני האבא שלא זכיתן לראות בשנים האחרונות. יום ראשון הבא, שבע בערב" .