העיתונאי הערבי בפרגון מפתיע לפטריוטים: "כשמגיע מגיע"

העיתונאי ואיש התקשורת הערבי, מוחמד מג'דאלה, פרגן לחברי הפאנל של "הפטריוטים", שעסקו בנושא האלימות בחברה הערבית: "רואה לנכון הערב לחזק אותם כשהם אומרים את האמת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/05/23 09:27 יא באייר התשפג

העיתונאי הערבי בפרגון מפתיע לפטריוטים: "כשמגיע מגיע"
צילום: יח"צ ערוץ 14

תוכנית האקטואליה היומית של ערוץ 14, "הפטריוטים", ספגה לא מעט ביקורות מצדם של קולגות בערוצים המתחרים. בתוך כך, עיתונאי ואיש התקשורת הערבי, מוחמד מג'דאלה, ששמו לא פעם הוזכר במהלך התוכנית, פרסם אמש (ב') פרגון מפתיע לחברי הפאנל בעקבות התייחסותם לנושא האלימות בחברה הערבית.

"כשמגיע מגיע: מילה טובה על "הפטריוטים" בערוץ 14 והפאנל שעסק בפשיעה והאלימות בחברה הערבית. נאמרו שם דברים חשובים ונכונים ויש כאלה שפחות. כאזרח ערבי שספג הרבה מאותם אנשים בפאנל הזה, אני רואה לנכון הערב לחזק אותם כשהם אומרים את האמת נגד הכישלון של בן גביר והממשלה", כתב מג'דאלה בעמוד הטוויטר שלו.

ינון מגל בביקורת מפתיעה על נתניהו: "אם הקב"ה יכול - גם אתה יכול"

נזכיר כי במהלך טקס המשואות. שודר סרטון ברכה קצר של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. העיתונאי ואיש התקשורת, ינון מגל לא אהב את המראות וביקר את נתניהו על התערבותו בטקס. "עכשיו אני אומר הולך להגיד לכם דבר כפירה", פתח מגל. "אני נגד הסרטון הזה, שראש הממשלה בטקס, ואני לא אהבתי את הכניסה שלו ושל שרה לטקס. זה טקס שתמיד היה של הכנסת. אדוני ראש הממשלה סלח לי שאני אומר את זה, ואני כל שנה אומר את זה".

המגיש הוסיף והסביר כי לא צריך מחלוקות פוליטיות בטקס. "אתה לא צריך להיות פיגורה באירוע של הכנסת - הוא של הכנסת, יש יושב ראש הכנסת, ולא צריך פה מחלוקות פוליטיות. זה ברור שיש פה מחלוקת. לא צריך, אתה לא חייב להיות דווקא בטקס הזה של יום העצמאות כמו שלא היה כל השנים, לשים את הסרטון שלך. לא יקרה כלום אם תיעדר. יש סוד הצמצום. אם הקב"ה יכול לעשות את סוד הצמצום ולצמצם את עצמו בנוכחות כדור הארץ, אז גם אתה יכול לעשות סוד הצמצום ולא להיות בטקס הזה. סליחה שאמרתי".