העיתונאי הסרוג מתרגש מההישג: "לקח שבע שנים, וחצי דונם ריטלין"

הכתב לענייני צבא וביטחון של התאגיד, רועי שרון, הודיע כי הוא הוציא ספר חדש שעוסק בטרור היהודי: "זה מרגש אותי גם כי בכיתה י' איש לא חשב שאסיים 12 שנות לימוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/05/23 15:42 י באייר התשפג

העיתונאי הסרוג מתרגש מההישג: "לקח שבע שנים, וחצי דונם ריטלין"
צילום: Gili Yaari/Flash90

הכתב לענייני צבא וביטחון של התאגידרועי שרון, הודיע היום (ב') על ספרו החדש: "ואנקמה", שעוסק בסיפורו של הטרור היהודי. "בקיצור, כתבתי ספר. זה מרגש אותי גם כי בכיתה י' איש לא חשב שאסיים 12 שנות לימוד, וגם זה לקח שבע שנים, וחצי דונם ריטלין", כתב שרון בעמוד הטוויטר שלו.

עוד הוסיף וכתב כי "יש בספר המון סיפורים בלתי נתפסים, קרב מוחות אגרסיבי שנמשך 30 שנה, הצצה לשיטות חקירה של השב"כ, פרשות שהסעירו את המדינה, יהודים שמחים ואחים יקרים. בקיצור, כתבתי ספר, שזה בלתי נתפס. קוראים לו 'וְאִנָּקְמָה - סיפורו של הטרור היהודי', ואתם מוזמנים לקרוא אותו. עת לעשות לה' הפרו תורתך".

ינון מגל טען בשידור: "רועי שרון לא איש ימין" - כך הוא הגיב

נזכיר כי לפני כשלושה חודשים, במהלך דיון בין ינון מגל לבן כספית בנושא תפקידם ומקומם של אנשי ימין בתקשורת. כספית הביא את רועי שרון יחד עם מיכאל שמש כאנשי ימין ומגל הגיב לו: "בן, רועי שרון לא איש ימין". כספית ענה: "הוא גם לא איש שמאל, הוא גדל בציונות הדתית, כל כלי התקשורת מלאה באנשי ימין".

שרון לא נשאר חייב והגיב למגל בעמוד הטוויטר שלו. "אם ימין זה שתיקה מול גזענות, ועצימת עיניים על שחיתויות, וגיבוי להשתמטות משירות צבאי, ופולחן אישיות, וכניעה למונופול חרד(ל)י בכשרות ובגיור, והשנאת היהדות על ציבורים גדולים - או בקיצור מה שנהיה מינון מגל ודומיו, אז מגל צודק פה. אבל זה לא", כתב שרון.