"מנסה להבין לאן זה הולך": ינון מגל חגג - בן כספית הגיב

"כמה זמן אנחנו משדרים? פתאום אני בן 54, ואני לא מרגיש כך. אני מרגיש צעיר ולא מבין מה קורה. אתה נשאר צעיר והגוף שלך מזדקן" - ינון מגל חוגג 54

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/05/23 15:13 י באייר התשפג | עודכן בתאריך 01/05/23 15:38

"מנסה להבין לאן זה הולך": ינון מגל חגג - בן כספית הגיב
ינון מגל, צילום: SHUTTERSTOCK

ינון מגל חוגג היום (ב') יום הולדת, ובתכניתו המשותפת עם בן כספית ב-103FM נשא מספר  מילים ופתח בהסתכלות על חייו עד כה. "אני לא מאמין איך הזמן עובר מהר", אמר. "כמה זמן אנחנו משדרים? פתאום אני בן 54, ואני לא מרגיש כך. אני מרגיש צעיר ולא מבין מה קורה. אתה נשאר צעיר והגוף שלך מזדקן". 

"במונחים פוליטיים אתה צעיר"

מגל הוסיף ותיאר את תחושותיו: "יכול להיות שבגלל יום ההולדת אני במצב רוח רטרוספקטיבי ,אני מנסה להבין לאן זה הולך, או רב ראשי או ראש ממשלה, אבל לאן זה הולך? לדעתי הגעתי לגיל 60 בגיל 54. שמעתי משהו יפה מאיזה רב שעושה סרטונים ברשת, הוא אמר שבגיל 20 אתה כל הזמן לחוץ לגבי מה שאומרים עליך, בגיל 40 לא מעניין אותך מה אומרים, ובגיל 60 אתה מבין שאף אחד לא חשב עליך בכלל".

ינון מגל

ינון מגל צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

כספית מיהר להרגיע: "כשהייתי כתב ספורט הייתי משווה את הגיל לספורטאים, אח"כ לרמטכ"ל, היום לפוליטיקאים ובמונחים פוליטיים אתה צעיר. אני לא אחד שלחוץ מזה כי אני אדם אופטימי, אך אמרה לי פעם דליה איציק ביום הולדתה ה־60 שבגיל הזה אין זמן. דברים שהיו מובנים מאליהם כבר לא כאלה, אבל מצד שני אנחנו בעידן בו אתה חי עד גיל 90 לפחות, וגם מתפקד".