אושיית הרשת החרדית מספרת: "ההורים של בעלי היו איתנו בפגישות"

בפעילות שאלות ותשובות שערכה בחשבון האינסטגרם שלה, סימי הרשקופ שיתפה בפרטים על הפגישות שלה עם מי שהיום הוא בעלה, והודתה, "רק חיכינו לתשובה של דור ישרים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/05/23 15:05 י באייר התשפג

אושיית הרשת החרדית מספרת: "ההורים של בעלי היו איתנו בפגישות"
סימי הרשקופ, צילום: אביב חופי

סימי הרשקופ פרצה לחיינו בתכנית הדוקו "בנות ברק", ששודרה בהוט וחשפה את עולמן של בנות המגזר החרדי. חוץ מהיותה אושיית רשת עם אלפי עוקבים, הרשקופ היא גם מנהלת העמוד "דוסלבס", אחד מעמודי המגזר החזקים באינסטגרם. מדי פעם היא עורכת בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה פעילות "מדברים עם סימי אל תוך הלילה", המאפשרת לעוקביה לשאול שאלות אנונימיות, וגם היום (ב') היא קיימה אחת כזו.

"רק חיכינו לתשובה של דור ישרים"

"תספרי לי על הפגישות וכמה זמן לקח עד שהשידוך יצא לפועל עם דודי", ביקשה אחת העוקבות, והרשקופ נענתה למשימה. היא סיפרה לעוקבים כי נפגשה עם בעלה בסך הכל פעמיים, בביתה, "אחרי הפגישות רק חיכינו לתשובה של דור ישרים". אושיית הרשת טענה שמדובר במנהג של אשכנזים, אך הכוונה היא לבדיקה גנטית הנעשית על מנת לזהות ולאבחן זוגות הנמצאים בסיכון גבוה ללידת ילדים בעלי מחלות תורשתיות ומומים קשים.

"בפגישות היו איתנו ההורים של דודי, אבא שלי ואחותי", המשיכה הרשקופ לספר, "ואז חיכינו שמונה חודשים עד החתונה". בשאלה אחרת שנשאלה, אושיית הרשת חשפה שכאשר היא הולכת למשפחה שלה היא מתלבשת בצורה אחרת, צנועה יותר. "בחיים הם לא העירו לי על כלום, אבל כיף לכבד".