אושיית הרשת החרדית חשפה תמונה מהילדות: "זה ריגש אותי עד דמעות"

סימי הרשקופ קיבלה מאחותה אלבומי תמונות ישנים והחליטה לשתף את אחת התמונות מילדותה בחשבון האינסטגרם המצליח שלה, "אין לכם מושג איך אני מתרגשת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/04/23 10:36 יט בניסן התשפג

אושיית הרשת החרדית חשפה תמונה מהילדות: "זה ריגש אותי עד דמעות"
סימי הרשקופ, צילום: אביב חופי

סימי הרשקופ פרצה לחיינו בתכנית הדוקו "בנות ברק", ששודרה בהוט וחשפה את עולמן של בנות המגזר החרדי. חוץ מהיותה אושיית רשת עם אלפי עוקבים, הרשקופ היא גם מנהלת העמוד "דוסלבס", אחד מעמודי המגזר החזקים באינסטגרם עם עשרות אלפי עוקבים. אתמול (א') היא קיבלה מאחותה אלבומי תמונות מהילדות שלה והרגישה שהיא חייבת לשתף את עוקביה באחת התמונות.

התמונה של סימי הרשקופ בילדותה:

"אין לכם מושג איך אני מתרגשת", שיתפה את העוקבים, "חזרתי עכשיו מאחותי ‏עם אלבומים מהילדות שלי, ‏היא הביאה לי במיוחד מהבית של ההורים, ‏זה ריגש אותי עד דמעות". רק לפני זמן קצר האושייה חשפה בחשבון האינסטגרם שלה כי היא ואבא שלה בנתק. "לפני כמעט שמונה שנים אבא שלי לקח קשה את הדרך שלי ומאז אנחנו בנתק", שיתפה הרשקופ בסטורי, והסבירה, "גדלתי בבית חסידי סגור". האושייה החליטה לקחת כיוון אחר ממשפחתה, ולמרות שהיא מנהלת אורח חיים חרדי היא מעורה בעולם החילוני, במדורי הרכילות וברשתות החברתיות. "אני מתפללת שיבוא יום ונחזור להיות שוב בקשר", היא שיתפה בכנות כואבת, "ואזכה להוציא מהפה שלי שוב את המילה אבא".