גיא לרר בעננים: "זהו, זה רשמי"

המגיש גיא לרר חוגג הישג מרשים כאשר תכניתו "הצינור" תקבל סופית את המשבצת היוקרתית בערוץ. לרר התרגש מהמהפך וצייץ בחשבונו "זהו, זה רשמי עם תאריך ופלומבה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/04/23 20:39 ט באייר התשפג

גיא לרר בעננים: "זהו, זה רשמי"
גיא לרר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אין ישראלי שלא מכיר את תוכנית הצינור של גיא לרר, וכל מי שעוקב אחרי התוכנית הוותיקה והמוצלחת קיבל בשורה משמחת כאשר בערוץ 13 החליטו להקפיץ את התוכנית לשעה שבע בערב ולהאריך אותה לשעת שידור שלמה. 

"יום ראשון הבא , שבע בערב"

לרר שתכניתו רשמה הישג מרשים כאשר אופק ראשון, שנחשפה אצלו בתכנית זכתה להדליק משואה בטקס המשואות האחרון, דיבר בשבועות האחרונים על המהפך שתעבור התכנית, ועל השעה היוקרתית שיקבל בלוח השידורים של ערוץ 13. 

לרר התרגש: אני האבא שלא זכיתן לראות בשנים האחרונות

כעת, המגיש האהוב נותן תוקף רשמי להחלטה והודיע כי קיבל את המשבצת היוקרתית המיוחלת, ובציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב לרר: "זהו, זה רשמי עם תאריך ופלומבה. יום ראשון הבא, בול בשעה הזו, אני אפסע הביתה, אחרי(!) תכנית, אכנס הביתה ואגיד לבנות הקטנות שלי: אני האבא שלא זכיתן לראות בשנים האחרונות. יום ראשון הבא, שבע בערב" 

תוספת הזמן שניתנה לנו לא תראה כמו מריחה גנרית אלא כמו חתיכת טלוויזיה שמריחה מיזע ואכפתיות

כזכור, לרר שיתף על מאחורי הקלעים של המהפך וכתב בטוויטר: "פתאום הבנתי שלא היה לי זמן לחלוק פה את העובדה שהצינור עוברת לשעה שבע ותתרחב לשעה. בלי ציניות, אני כל כך מתרגש ועובד כל כך קשה כבר שבועות על מנת שתוספת הזמן שניתנה לנו לא תראה כמו מריחה גנרית אלא כמו חתיכת טלוויזיה שמריחה מיזע ואכפתיות, כפי שמאוד מאוד השתדלנו עד היום".