קורע מצחוק: הסרטון של המשלחת הישראלית בטיסה לאירוויזיון

נציגת ישראל לאירוווזיון, נועה קירל, פרסמה סרטון של חברי המשלחת בו הם רוקדים לצלילי השיר I'm So Excited של האחיות פוינטר לקראת ההמראה לליברפול: "אני עומדת לאבד שליטה ואני חושבת שאני אוהבת את זה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/04/23 18:18 ט באייר התשפג

קורע מצחוק: הסרטון של המשלחת הישראלית בטיסה לאירוויזיון
צילום: תומר לשר

בעוד פחות משבועיים נועה קירל תעמוד על הבמה הגדולה בעולם ותייצג את מדינת ישראל בתחרות השירה של אירופה, האירוויזיון. היום (א') המשלחת הישראלית עלתה על מטוס אל-על ויצאה לליברפול, שם תתכונן בחזרות מסיביות עד לחצי הגמר הראשון, שיערך ב-9 במאי, ובו תופיע גם נועה קירל עם שירה "יוניקורן".

קורע מצחוק: הסרטון של המשלחת הישראלית בטיסה לאירוויזיון

לקראת הטיסה, פרסמה קירל סרטון של חברי המשלחת לאירווזיון, בו הם רוקדים לצלילי השיר I'm So Excited  של האחיות פוינטר. "אני עומדת לאבד שליטה ואני חושבת שאני אוהבת את זה. ליברפול הנה אני באה!", כתבה נציגתנו לאירווזיון בעמוד האינסטגרם שלה.

צפו בסרטון:

צילום: מורן ויזל

"בסופו של יום, ארוויזיון או לא, אני ישראלית פשוטה"

דקות לפני ההמראה, קירל נשאה נאום מרגש. "זה כבוד עצום בשבילי", אמרה נציגת ישראל, "לייצג את המדינה שלנו ואת העם שלנו עם השיר שלי". קירל לא שכחה להודות למי שליווה אותה ותמך בה בתקופה האחרונה, בה עבדה קשה מאוד באהבה גדולה לקראת האירוויזיון. "בסופו של יום, ארוויזיון או לא, אני ישראלית, פשוטה, מתרגשת מאוד ורוצה להודות לחברת אל על שמטיסים את כל המשלחת באופן מיוחד ודואגים לנו שנגיע עם התחושה שאנחנו הכי בבית בעולם".