נטלי דדון בבקשה מיוחדת: "בלי להתנצל"

 הפעילה החברתית ואשת העסקים נטלי דדון הודיעה שתגיע להפגנת המיליון, ומבקשת מכל הנשים להצטרף אליה, "אני כבר בחרתי באיזה צד של ההיסטוריה אני רוצה להירשם" 

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/04/23 14:19 ה באייר התשפג

נטלי דדון בבקשה מיוחדת: "בלי להתנצל"
צילום: תום מרשק

נטלי דדון, פעילה חברתית ואשת עסקים, הודיעה כי תגיע להפגנת המיליון וקראה לכלל הנשים להצטרף. בדרכה להפגנה תוביל דדון אוטובוסים, בהפגנה עצמה תשתתף במיזם נשי יחד עם 'בת חורין' ו'עלמות תופפות', בהובלת אודליה מיקב אבוהב בצפת, שמטרתו להציג את העוצמה הנשית בתגובה למיצגי השפחות במחאות נגד הרפורמה, ואף עתידה לשאת דברים.

הבקשה של נטלי דדון: "בלי להתנצל"

בחשבון האינסטגרם שלה העלתה דדון סרטון בו הסבירה את חשיבות ההפגנה וביקשה מכלל הנשים להצטרף אליה: "אני קוראת לכן, לכל הנשים – לבוא למפגן המיליון, ולהשתתף במיצג נשי עוצמתי שיגלה את המלכות של נשות ישראל . ולא כמו שמספרים לכן  -שפחות אנחנו ממש לא. אנחנו נשים חזקות. ההיסטוריה היהודית מלאה בנשים כמונו, נביאות ולביאות. אנחנו בוחרות וגאות להיות חלק ממורשת ישראל ותורת ישראל. אני מחכה לכן, לבושות בלבן, יחד".

צילום: תום מרשק

דדון הוסיפה: "אני בצד של הזהות שלי מבלי להתנצל על מי שאני!!! בעוצמה המתקיימת בתוכי מעצם היותי יהודיה המכבדת כל אדם באשר הוא!!! גם את החושבים אחרת ממני! עכשיו יותר מתמיד כוחנו באחדותינו".



המארגנים של העצרת ח"כ אביחי בוארון מהליכוד, וברל'ה קרומבי העומד בראש "יוזמת תקומה 2023" ומיוזמי ההפגנה, דיווחו על קרוב לאלף אוטובוסים שנרשמו עד כה לעצרת בירושלים ממאות נקודות איסוף ברחבי הארץ.