נטלי דדון נשברת: "תעצרו את היום הזה"

אושיית הרשת והדוגמנית פרסמה פוסט בו שיתפה במחשבות ובתחושות הקשות שצפות בה ביום הזיכרון: "תעצרו את היום הזה, או שתזרזו אותו. העיקר שנעבור משכול ללא לשאול, עד מתי?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/04/23 10:25 ד באייר התשפג

נטלי דדון נשברת: "תעצרו את היום הזה"
צילום: תום מרשק

אושיית הרשת והדוגמנית נטלי דדון, שמרבה לשתף ברשתות החברתיות מסרים ציוניים, פרסמה היום (ג') סטורי בחשבון האינסטגרם שלה, בו דיברה על התחושות הקשות שצפות בה ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה והפצירה: "עד מתי?"

"תעצרו את היום הזה, או שתזרזו אותו"

"תעצרו את היום הזה, או שתזרזו אותו. העיקר שנעבור משכול ללא לשאול, עד מתי?" פתחה וכתבה הדוגמנית, "איזו חוצפה יש לי בכלל לכאוב, לדמוע, כשקיים לו ילד אשר הולך לישון בלי אבא וישנם שיתעוררו ללא אמא, שבורי לב אשר קברו אח או אחות או אפילו שניים, שבט אחים גם יחד", כתבה בכאב.

"ילדים קוברים הורים, הורים נפרדים מילדים לנצח. הדפיקה על הדלת, הגעגועים האינסופיים אנשים שלמים חסרים", הוסיפה,  "אוף עם היום הזה, לנו יום, להם חיים לצד השכול חיים במדינה בה לא רואים את הסוף ומתי אלוהים? מתי נכתוב על שיש קר הוא היה האחרון שנפל או שנרצח, האחרון לעד, מתי?"

נטלי דדון

נטלי דדון צילום: כיפה

"כמה אצילות בבקשה אחת, בעת הכי קשה של אדם"

הפיגועים הקשים שאירעו בתקופה האחרונה נגעו בדדון עמוקות. כך למשל, בעקבות בקשתו של לאו די להציף את הרשתות החברתיות בשיתופים של תמונות דגלי ישראל, אושיית הרשת פרסמה פוסט בו כתבה: "סטורי זה לא מספיק! כמה אצילות בבקשה אחת, בעת הכי קשה של אדם. ליאו די איבד אישה ושתי בנות וביקש דבר אחד מאיתנו- להעלות את דגל ישראל לזכרן. תצבעו את האינסטגרם כולו בכחול לבן. לזכרן".