קורין גדעון בשיתוף כואב על אביה: "אנחנו יודעים שקשה לו"

עם כניסת יום הזיכרון, המנחה שיתפה פוסט בפייסבוק בו סיפרה שאביה לחם במלחמת יום הכיפורים: "אני תמיד מנסה לחשוב מה עובר לו בראש. הקרבות בטנק, החברים שאיבד, פחד המוות שאפף אותו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/04/23 09:02 ד באייר התשפג

קורין גדעון בשיתוף כואב על אביה: "אנחנו יודעים שקשה לו"
קורין גדעון, צילום: קשת 12

אושיית הרשת והמנחה קורין גדעון, פרסמה אמש (ב'), ליל יום הזיכרון, פוסט חשוף על הקשר המשפחתי שלה ליום הטעון והכואב. "כמו בכל יום זיכרון, כולנו באים להיות עם אבא שלי", פתחה וכתבה. "הוא לא מספר הרבה על מה שעבר במלחמת יום הכיפורים, כשלחם בלב התופת של רמת הגולן, כשריונר בחטיבה 188 שהתפרקה לגמרי מרוב אבדות שספגה, אבל אנחנו יודעים שקשה לו".

"הקרבות בטנק, החברים שאיבד, פחד המוות שאפף אותו"

גדעון סיפרה כי, "ביום הזה הוא מתכנס בעצמו ומעשן סיגריות בשרשרת ואני תמיד מנסה לחשוב מה עובר לו בראש. הקרבות בטנק, החברים שאיבד, פחד המוות שאפף אותו", והוסיפה כי לדעתה, אם המלחמה לא הייתה מתרחשת לפני 50 שנה, אביה בוודאי היה מוכר כ"פוסט טראומטי".

עוד שיתפה המנחה: "אבא שלי הוא גיבור שקיבל צל"ש על מה שעשה, צל"ש שהעלה אבק בארון גם בשנים שהיה מתעורר מסיוטים בלילה, קופץ מכל רעש חזק, מתמלא עצבות פתאומית. אבא שלי לא מדבר, אבל חי את 1973 יום יום", והוסיפה: "גם שני אחיי הגדולים שירתו כקצינים קרביים ולחמו בלבנון השנייה, חזרו עם מטענים וצלקות משלהם".