"נפגשנו באוטובוס": אושיית הרשת חושפת את סיפור ההיכרות שלה עם בעלה

הבלוגרית הדתייה אוריה אהובים סיפרה לשאלת אחת מהעוקבות שלה, על הדרך המיוחדת בה הכירה את בעלה: "נפגשנו באוטובוס, עניתי לו אחרי שבעה חודשים על ההודעה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/04/23 22:02 ב באייר התשפג

"נפגשנו באוטובוס": אושיית הרשת חושפת את סיפור ההיכרות שלה עם בעלה
הכרנו באוטובוס, צילום: shutterstock

לכל זוג יש סיפור היכרות משלו - בעוד רבים מהזוגות בציבור הסרוג שהכירו דרך חברים משותפים, שידוך או איך לא- תנועת הנוער, יש כמה סיפורים פחות טריוויאליים. כך למשל, חשפה היום (א') אושיית הרשת ובלוגרית האפנה הדתייה, אוריה אהובים רחמני, בסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, כיצד הכירה את בעלה.

לאחר שפתחה באינסטגרם עבור העוקבות שלה את האפשרות לשאול שאלות תחת הכותרת "כל דבר", אחת העוקבות לא התביישה ושאלה את שאלת מיליון הדולר: "איך את ובעלך הכרתם?", לצד עוקבת אחרת שבקשה לראות את שמלת החתונה, זו הייתה ממש הרמה להנחתה.

"נפגשנו באוטובוס, עניתי לו אחרי שבעה חודשים על ההודעה"

בתגובה, אוריה שיתפה לצד תמונת שחור לבן שלה ושל בעלה בחתונתם, את סיפור ההכרות שלהם: "נפגשנו באוטובוס", פתחה ותארה את מקום המפגש הלא רגיל שלהם, והסבירה שמיד לאחר מכן בעלה חיפש אותה בפייסבוק ושלח לה הודעה. אולם הסיפור לא נגמר שם - לקח לאוריה שבעה חודשים שלמים עד שהסכימה להגיב לו: "עניתי לו אחרי שבעה חודשים על ההודעה בפייסבוק, פשוט לא הרגשתי שזה נכון לפני, והנה אנחנו פה".