הזמר הסרוג מדה וויס מבקש להופיע ביום העצמאות: "אי שם יושבת לה רכזת תרבות"

כמעט עשור מאז שכיכב בריאליטי השירה, זכה במקום השלישי וגרם לאביב גפן לנסוע כל הדרך עד לכפר תפוח, איל כהן פונה לעוקבים בפייסבוק ומבקש: "תשתפו ויחד נתגבר על האלגוריתם הקשה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/04/23 11:19 ב באייר התשפג

הזמר הסרוג מדה וויס מבקש להופיע ביום העצמאות: "אי שם יושבת לה רכזת תרבות"
מתוך "דה וויס" עונה 5, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

איל כהן התפרסם לפני כמעט עשור, כשכיכב בריאליטי השירה "דה וויס" בנבחרת של המנטור אביב גפן. התכנית, בה הוא זכה במקום השלישי בגמר, הביאה לו פרסום רב ובזכותה אביב גפן אף ביקר בכפר תפוח. אך מאז חלפו השנים ואיתן גם ההכרה והפופולריות של הזמר המוכשר, ולמרות הניסיונות לפרוץ עם מספר שירים, כהן נשאר מעט מאחור. היום (א'), ימים ספורים לפני חגיגות יום העצמאות, כהן החליט לנסות את מזלו עם פוסט חשוף בחשבון הפייסבוק שלו.

"אני אשמח שתשתפו ויחד נתגבר על האלגוריתם הקשה"

"אני אשמח שתשתפו ויחד נתגבר על האלגוריתם הקשה ונעשה ניסים", פנה לעוקבים שלו, "כי אי שם יושבת לה מנהלת תרבות ואומרת: 'אוי, עוד יומיים יום העצמאות. אני חייבת מופע טוב שיסגור לי את הערב. איזה באסה שההוא שהיה בכוכב הבא בטח תפוס. שמעתי שהוא מחזיק קהל מהמם'". כהן, עם הרבה הומור עצמי, השיב למנהלת התרבות הדמיונית: "א', מחמיא לי שככה היא חשבה עליי בדיוק. ב', זה היה דה וויס. ו-ג', ההופעה שנסגרה לשלישי בערב בוטלה. אז הי, אפשר להתקדם".