"מתרגשת לקחת חלק": הסרוגה שתקריין את טקס המשואות

העיתונאית שרה ב"ק חשפה כי נבחרה לקריין בטקס המשואות בהר הרצל ביום העצמאות השנה לצד יגאל רביד, בפוסט שפרסמה שיתפה בהתרגשותה מהתפקיד המכובד

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/04/23 08:09 ל בניסן התשפג

"מתרגשת לקחת חלק": הסרוגה שתקריין את טקס המשואות
שרה ב"ק, צילום: אריק סולטן

כבכל יום העצמאות, גם השנה יתקיים בהר הרצל טקס הדלקת המשואות המסורתי הפותח את חגיגות יום העצמאות, ונחשב לאחד מהאירועים הממלכתיים ביותר במדינה. את הטקס השנה ינחו השחקן והמנחה אקי אבני והשחקנית והדוגמנית מורן אטיאס, ויופיעו בו בין השאר הזמרת שירי מימון והזמר ישי ריבו. נוסף לכך, אמש (ה') נחשפה הקריינית החדשה בטקס: אשת התקשורת הדתייה שרה ב"ק, ששיתפה כי נבחרה לקריין לצד העיתונאי יגאל צימת רביד. 

הר הרצל, שנה שעברה

הר הרצל, שנה שעברה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"מתרגשת עוד יותר לקחת חלק בטקס"

"כל שנה מתרגשת לצפות בטקס הדלקת המשואות בהר הרצל", כתבה ב"ק בפוסט שהעלה לחשבון הפייסבוק שלה. "השנה מתרגשת עוד יותר לקחת חלק בטקס- בקריינות הטקס יחד עם יגאל צימת רביד הנשמה. שיהיה חג עצמאות שמח יחד!" 

גם רביד פרסם פוסט בנושא, וחשף הצצה מתוך החזרות לטקס המרגש: "הצצה ראשונה מטקס הדלקת המשואות. גדול, מרשים ומרגש, ממלכתי וישראלי, כמו שתמיד", כתב העיתונאי, והוסיף כי יש למה לצפות:
"חכו לביצועים של ישי ריבו 'הכל עומד במקום', ושירי מימון 'הנני כאן'". והוסיף "זכות לשרת גם השנה, כנראה ותיק המשתתפים וברוכה הבאה שרה בק. עניין אחרון: ביקורת מתקבלת תמיד בהכנעה, שיימינג לא עובר"