חוזרת למסך: התפקיד החדש של רינה מצליח

העיתונאית ושדרנית הרדיו, רינה מצליח, שעזבה את עבודתה ככתבת בחברת החדשות, צפויה לשחק בסדרה חדשה לצדו של השחקן עמוס תמם

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 19/04/23 14:57 כח בניסן התשפג

חוזרת למסך: התפקיד החדש של רינה מצליח
רינה מצליח , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מי שהייתה מראשוני הכתבים במערכת החדשות של ערוץ 12 (לשעבר 22 ו-2), העיתונאית ושדרנית הרדיו, רינה מצליח, הודיעה על פרישה לאחר 29 שנים בהם עבדה בחברת החדשות. במכתב ששלחה לחבריה במערכת החדשות של הערוץ, כתבה מצליח כי תקיפות אותן חוותה היו חלק מהשיקולים לעזוב. חצי שנה לאחר הפרישה, העיתונאית חוזרת למסך, והפעם בתפקיד אחר.

על פי פרסום של הכתב גיל משעלי, מצליח צפויה לחזור למסך כשחקנית בסדרה בחדשה. על פי הפרסום, בסדרה העיתונאית צפויה לגלם את אמו של השחקן עמוס תמם, זאת לאחר שלוהקה לשני תפקידים עתידיים בטלוויזיה ובקולנוע. 

עמוס תמם

עמוס תמם צילום: ADD

"בושה": רינה מצליח יוצאת להגנתה של כתבת ערוץ 14

נזכיר כי לפני כחודש, כי בעקבות ההתפרעויות של מפגינים נגד הרפרומה סביב כתבת ערוץ 14, שיראל ללום נהיר, העיתונאית רינה מצליח, יצאה להגנתה. "בושה", כתבה מצליח בחשבון הטוויטר שלה, "לתקוף עיתונאית, לא חשוב מאיזה ערוץ, זה מעשה נלוז ולא דמוקרטי". 

עיתונאית הסרוגה ראתה את הציוץ והשיבה, "תודה רבה רינה, מעריכה". מצליח לא הייתה היחידה שהזדעזעה מהמקרה, וגם העיתונאי אלעד שמחיוף הגיב בחשבון הטוויטר שלו. "הזוי", כתב שמחיוף, "מפגינים בעד דמוקרטיה צריכים לקדש תקשורת חופשית, גם אם המסר שיוצא ממנה לא מתיישב על עולם הערכים שלהם".