"מתרגשת וגאה": צעירת משיאי המשואה - סרוגה מהיישוב נטע בלכיש

בין משיאי המשואות בטקס יום העצמאות הקרוב, תזכה להיות גם רעות עמיחי. מתנדבת בארגון השומר החדש רק בת 17 ועם המון רצון ואידיאלים, "גאה לייצג את מתנדבי השומר החדש שלוקחים חלק במשימה הלאומית הציונית גם בשנת 2023"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/04/23 22:05 כה בניסן התשפג

"מתרגשת וגאה": צעירת משיאי המשואה - סרוגה מהיישוב נטע בלכיש
רעות עמיחי, צילום: איתן גאל דור

השרה תא"ל (מיל) מירי רגב, הודיעה היום (א') לרעות עמיחי בת ה-17 כי בחרה בה מקרב מומלצי הוועדה הציבורית המייעצת להשיא משואה בהר הרצל ביום העצמאות. עמיחי היא צעירת מדליקי המשואות ביום העצמאות.

רעות, בת המושב נטע בחבל לכיש  נבחרה כמי שמתנדבת  כבר 3 שנים בשומר החדש, ארגון חברתי חינוכי וציוני שהוקם כדי לסייע ולהעצים חקלאים וגורמי אכיפה בשמירה על אדמות המדינה, ובמקביל לחבר את תושבי הארץ כולה לאדמה ולאהבת הארץ.

רעות התרגשה: "גאה לייצג את מתנדבי השומר החדש שלוקחים חלק במשימה הלאומית הציונית גם בשנת 2023"

עמיחי הגיבה בהתרגשו לבחירה בה להשיא את המשואה ואמרה: "התרגשתי מאוד לשמוע על הבחירה ואני גאה לייצג את מתנדבי השומר החדש שלוקחים חלק במשימה הלאומית הציונית גם בשנת 2023. אחרי דורות שעמלו להקים את המדינה אני נרגשת להיות חלק מהדור הבא שהולך להמשיך את הדרך ולקדם את המדינה ושמחה לייצג את הדור הצעיר שיש לו הרבה מה לתרום לחברה ולמדינה".

רעות מתנדבת בשומר החדש למעלה מ-3 שנים, ופעילה בתכנית מנהיגות צעירה של השומר החדש

"השומר החדש" הוא ארגון חברתי חינוכי וציוני שהוקם בשנת 2007 על ידי קבוצת מתנדבים אוהבי הארץ בכדי לסייע ולהעצים חקלאים וגורמי אכיפה בשמירה על אדמות המדינה ובמקביל לחבר את תושבי הארץ כולה, בדגש על הדור הצעיר, לאדמה, לאהבת הארץ , ציונית וערבות הדדית 

מאז היווסדו בשנת 2007 מוביל הארגון עשרות אלפי ישראלים בפעולות התנדבות חקלאית מגוונת לצד פעילויות חינוכיות שערכי העמל, הערבות ההדדית, האומץ האזרחי ואהבת הארץ הן עמודי התווך שלהן. 

רעות מתנדבת בשומר החדש למעלה מ-3 שנים, ופעילה בתכנית מנהיגות צעירה של השומר החדש ע"ש אלכסנדר זייד. היא נבחר על ידי ראשי הארגון לייצג את אלפי המתנדבים. 

שולה לוי מנהלת מדרשית אמית קמה: "אנו מברכים על בחירתה של רעות להדליק משואה ביום העצמאות. רעות היא דוגמא לצעירה מנהיגה ופורצת דרך, אהובה מאוד על חברותיה לכיתה. נערה שעשייה והתנדבות לעם ישראל וארץ ישראל הם נר לרגליה. מתנדבת מזה שלוש שנים בשומר החדש וחברה בתוכנית מנהיגות על שם אלכסנדר זייד ופועלת מתוך ענווה ומסירות , אהובה ומוערכת בכל מקום שהיא נמצאת".