חיים אתגר מבקש: אל תשכחו

איש התקשורת הוותיק נוהג לשתף עם אלפי עוקביו ברשתות את מסקנותיו מאירועים אקטואליים, והפעם הוא סיפר דווקא מה חשב בעקבות הטיול המשפחתי: "תשקיעו בדברים האלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/04/23 11:41 כב בניסן התשפג

חיים אתגר מבקש: אל תשכחו
חיים אתגר, צילום: ויקיפדיה, אוהד רומנו, CC BY-SA 3.0

ימי חג הפסח האביביים שהגיעו לסיומם לא היו ככל השנים. מזג האוויר השתגע, וכלל גשמים בלתי פוסקים והצפות שגרמו לאובדן בנפש, ושלושה בני אדם נרצחו בפיגועי טרור אכזריים ברחבי הארץ. תחושת החגיגיות הוחלפה באבל לאומי, ורבים השתדלו לצאת לטיולים בחול המועד כדי להצליח לתפוס במעט שלווה ושמש טובה. 

מגיש הטלוויזיה חיים אתגר, שמקפיד להתייחס באריכות לעניינים על סדר היום, שיתף תמונה משפחתית עם אחת מבנותיו הקטנות וחלק עם העוקבים באינסטגרם מסקנות מחופשה, שלדבריו ילוו אותו לעוד הרבה שנים.

"האושר תלוי בדברים קטנים לכאורה"

"האושר שלנו לא תלוי בכסף שיש בבנק, בשעון יוקרתי שעל היד, ברכב מפואר או בהצלחה מקצועית (למרות שתמיד נחמד אם יש לך את הדברים האלה)", כך הוא כותב בפוסט, "האושר מגיע ממקומות אחרים לגמרי ותלוי בדברים קטנים, לכאורה, שמרכיבים את היום יום ואת החיים שלנו".

אתגר מפרט: "בחיוך בבוקר של בן/בת הזוג, בצחוק של הילדים שלנו וברצון שלהם להיות לידנו, בחיבוק מהורה שאומר לך שהוא אוהב אותך וגאה בך, ביום שמש שידענו להעריך, בגלידה טעימה שבדיוק נהנינו ממנה ובמשחק הכדורגל שראיתם עם החבר הטוב. וכמובן, הבריאות. לפני הכל". את דבריו הכנים הוא חותם בבקשה נרגשת: "אף פעם אל תשכחו מה הופך את החיים שלכם לטובים. תשקיעו בדברים האלה, יותר מבכל דבר אחר: במשפחה, בהורים, בבן הזוג וכו'".