אדוה דדון נדהמת מהמעשה האצילי: "בתוך העצב יש גם נקודת אור"

אשת התקשורת התרגשה מאוד מהחלטת משפחת די לתרום את אבריה של אם המשפחה, לוסי, שנפצעה אנושות בפיגוע בבקעה ומתה מפצעיה אתמול: "איבריה הושתלו בחמישה חולים מגיל 25 ועד 58. חמש משפחות שניצלו, בזכותה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/04/23 12:47 כ בניסן התשפג

אדוה דדון נדהמת מהמעשה האצילי: "בתוך העצב יש גם נקודת אור"
אדוה דדון , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

משפחתה של לאה לוסי די הי"ד, החליטה לתרום את איבריה ולהציל חיים של חמישה חולים. לוסי נפצעה בפיגוע ירי קטלני בבקעה ביום שישי האחרון ומתה אתמול מפצעיה הקשים. רבים התרגשו מהחלטת המשפחה, כך גם אשת התקשורת אדוה דדון.

"אין מישהו בערב החג הזה שלא יחשוב על המשפחה האצילית והציונית הזו"

בפוסט באינסטגרם ציינה דדון כי שביעי של פסח ייכנס הערב, שעות בודדות לאחר הלוויה של לוסי די, יומיים אחרי שבנותיה רינה ומאיה הובאו למנוחות. "נדמה לי שאין מישהו בערב החג הזה שלא יחשוב על המשפחה האצילית והציונית הזו, ולכן קשה יותר לחשוב על החג הזה, כשמח. אבל בתוך העצב, יש גם נקודת אור. איבריה של לוסי הושתלו בחמישה חולים מגיל 25 ועד 58. חמש משפחות שניצלו, בזכותה".

מזדהים עם משפחת די, אפרת, אתמול |

מזדהים עם משפחת די, אפרת, אתמול | צילום: Gershon Elinson/Flash90

דדון המשיכה וכתבה כי אפשר לראות את המעשה "כסימן לכך שאנחנו יכולים לנצח הכל, גם את אויבנו, ממש כמו בסיפור קריעת ים סוף שמציינים החג הזה. וזו, כבר סיבה לשמוח".

העיתונאית ציטטה ממילותיו של לאו די, שספד על קבר בנותיו ואמר בדמעות את הדברים הבאים: "'משפחה שקטה אחת מאפרת הרוסה, וכל העם כואב. אין שום הוכחה גדולה יותר לאחדות שלנו, עם ישראל חי'. לכל אחד קריעת ים סוף שלו, חשוב לזכור שרק באחדותנו אפשר לצלוח אותה ולשנות מציאות. לבקשתו של לואי, גם אני משתפת את דגל ישראל למען קירוב לבבות. לזכרן של נשות משפחת די. חג שמח". 

הלווית האחיות רינה ומאיה די הי"ד |

הלווית האחיות רינה ומאיה די הי"ד | צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90